Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det lige forsiden:))

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk ganske godt om siden. Det er ikke nødvendigvis min stil, men dømt ud fra de produkter, du leverer, synes jeg, at det fungerer rigtig godt. Der er måske lige lovlig meget "sund juice" reklame over billeder og grafik, men på den anden side, så tror jeg, at dine potentielle kunder vil afkode siden positivt.

Bemærkningen om, at det ville være sjovere at se en levende gris, må du endelig se bort fra. Jeg håber, at det var humoristisk ment, også selvom der ikke var en smiley tilknyttet. For hvis der er noget, der kan tænde folk helt af (ikke mindst kvinder), så er det da at se en levende version af det, de skal til at spise.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:40

Jeg synes faktisk ganske godt om siden. Det er ikke nødvendigvis min stil, men dømt ud fra de produkter, du leverer, synes jeg, at det fungerer rigtig godt. Der er måske lige lovlig meget "sund juice" reklame over billeder og grafik, men på den anden side, så tror jeg, at dine potentielle kunder vil afkode siden positivt.

Bemærkningen om, at det ville være sjovere at se en levende gris, må du endelig se bort fra. Jeg håber, at det var humoristisk ment, også selvom der ikke var en smiley tilknyttet. For hvis der er noget, der kan tænde folk helt af (ikke mindst kvinder), så er det da at se en levende version af det, de skal til at spise.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Hej thomas

Men måske ikke en levende gris men den der hænger der på grillen den skræmmer mig lidt den ser ikke spiselig ud men det er bare min mening.

preben

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:52

Jeg vil give Preben helt ret i at billedet af grisen der hænger, virker meget skræmmende.

Måske var det en ide med et billede af en gris der er lidt længere i 'processen'.

Ellers er det en super side du har fået grillet sammen.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:52

Nu har jeg også lige været inde og kigge på siden.

Nu ved jeg ikke hvilken kritik du tidligere har fået, men jeg synes ikke særlig godt om farvetemaet. Din header med logo er virkelig flot, men derudover synes jeg at du skulle lade dig inspirere noget mere af fx årstiderne og deres farvekombinationer.

Kør med noget ægte grøn som baggrund, og sørg for at dine knapper har et mere lækkert look med en anden afrunding, eller ingen afrunding?

Teksten rundt omkring må også gerne være lidt mindre. og i en smallere font. I mine øjne ville det få sitet til at se mere eksklusivt ud, og dermed danner jeg mig også et billede af at dine produkter er det mere eksklusive.

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:08

først hakker man farsen

derefter griller man

og ender med at spise den

Det er vel det de 3 billeder illustrer så skulle de byttes lidt rundtSmile 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:13

Web-siden.dk:

Jeg synes den ser lidt uhyggelig ud den gris på grillenSmile

bare en indskydelse....preben

Medgiver at det ikke ligefrem for mig heller er det mest appetitlige billeder.. Måske et billede af nogle mennesker samlet om det ved grill eller lignende..men det er for for meget svin lige i hovedet Smile

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:27

Hvis jeg skal sige noget negativt om grisen på billedet, så er det egentlig udelukkende dét, at den tydeligvis ikke er færdig grillet. Havde den set dejligt sprød og grillet ud, ville den også fremstå langt mere appetitlig.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:31

Jeg er enig  med ham, der synes, grisen ser lidt uhyggelig ud. Du har brug for at rette lidt på tegnsætningen. Men det lyder da ellers fint med en kødbutik med god moral. Så det synes jeg, du skulle gøre mere ud af i teksten. Du kan skrive mere udførligt, hvordan I vælger, i stedet for bare at skrive, at I gør jer umage med valget - hvis du forstår.Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)