Jeg synes faktisk ganske godt om siden. Det er ikke nødvendigvis min stil, men dømt ud fra de produkter, du leverer, synes jeg, at det fungerer rigtig godt. Der er måske lige lovlig meget "sund juice" reklame over billeder og grafik, men på den anden side, så tror jeg, at dine potentielle kunder vil afkode siden positivt.
Bemærkningen om, at det ville være sjovere at se en levende gris, må du endelig se bort fra. Jeg håber, at det var humoristisk ment, også selvom der ikke var en smiley tilknyttet. For hvis der er noget, der kan tænde folk helt af (ikke mindst kvinder), så er det da at se en levende version af det, de skal til at spise.
Jeg synes faktisk ganske godt om siden. Det er ikke nødvendigvis min stil, men dømt ud fra de produkter, du leverer, synes jeg, at det fungerer rigtig godt. Der er måske lige lovlig meget "sund juice" reklame over billeder og grafik, men på den anden side, så tror jeg, at dine potentielle kunder vil afkode siden positivt.
Bemærkningen om, at det ville være sjovere at se en levende gris, må du endelig se bort fra. Jeg håber, at det var humoristisk ment, også selvom der ikke var en smiley tilknyttet. For hvis der er noget, der kan tænde folk helt af (ikke mindst kvinder), så er det da at se en levende version af det, de skal til at spise.
Nu har jeg også lige været inde og kigge på siden.
Nu ved jeg ikke hvilken kritik du tidligere har fået, men jeg synes ikke særlig godt om farvetemaet. Din header med logo er virkelig flot, men derudover synes jeg at du skulle lade dig inspirere noget mere af fx årstiderne og deres farvekombinationer.
Kør med noget ægte grøn som baggrund, og sørg for at dine knapper har et mere lækkert look med en anden afrunding, eller ingen afrunding?
Teksten rundt omkring må også gerne være lidt mindre. og i en smallere font. I mine øjne ville det få sitet til at se mere eksklusivt ud, og dermed danner jeg mig også et billede af at dine produkter er det mere eksklusive.
Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!
Jeg synes den ser lidt uhyggelig ud den gris på grillen
bare en indskydelse....preben
Medgiver at det ikke ligefrem for mig heller er det mest appetitlige billeder.. Måske et billede af nogle mennesker samlet om det ved grill eller lignende..men det er for for meget svin lige i hovedet
Hvis jeg skal sige noget negativt om grisen på billedet, så er det egentlig udelukkende dét, at den tydeligvis ikke er færdig grillet. Havde den set dejligt sprød og grillet ud, ville den også fremstå langt mere appetitlig.
Jeg er enig med ham, der synes, grisen ser lidt uhyggelig ud. Du har brug for at rette lidt på tegnsætningen. Men det lyder da ellers fint med en kødbutik med god moral. Så det synes jeg, du skulle gøre mere ud af i teksten. Du kan skrive mere udførligt, hvordan I vælger, i stedet for bare at skrive, at I gør jer umage med valget - hvis du forstår.