Nogen som har kendskab til nogle lån via det grå lånemarked til folk under 25? Vores revisor har forsøgt at skaffe penge via bank, men de kan åbenbart ikke se det geniale i vores koncept og ideer. Begrundelsen er at de mener at finanskrisen ikke er det rigtige tidspunkt at opstarte virksomhed. Men nu er det jo ikke længere opstart, det er udvidelse af kapital så vi kan blive større og arbejde med større idéer som hører ind under vores koncept Jeg har snakket med revisor, og han mener at vi enten skal gå efter investorer eller det grå lånemarked, da bankerne ikke virker til at hverken hugge eller stikke i. Det drejer sig om beløb i 200000+ klassen... Det skal iøvrigt siges at vi havde fået en godkendelse fra nuværende bank om forhøjelse af kreditfaciliteterne, men de fortrød igen et par dage efter vi havde bestilt varer for store summer som kommer til efteråret... |
Hej Morten
Min erfaring er at et afslag bare langt fra rækker. Derfor vil jeg anbefale dig at kontakte så MANGE som muligt.
Lad være med at sende en revisor, gør det selv. Vel er det projektet der skal sælges, men det er lige så meget menneskene bag. Tag evt. revisoren med til møderne.