Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får jeg startet, og hvilke regler gælder.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddannet frisør, og har købt et hus som delvist skal bruges til privat bolig, men også drives som salon. Jeg skal selvfølgelig selv arbejde der, men der skal også være en frisør mere som ikke bliver ansat, men som også skal være der på selvstændig basis. Salon bliver delt af os begge to, og vores indkøb af vare bliver også fælles. Vi har hver vores kundekreds.

Hvad skal jeg være opmærksom på, hvordan skal vi forholde os rent kontrakt mæssigt, og hvilke fradragsmæssige forhold har jeg som egentlig ejer af lokalerne. Skal vi danne aps eller bare køre som to selvstændig.

På forhånd tak fra en som skal lære meget på kort tid.

Heidi

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 14:05

Hej Heidi,

Det lyder til at være et spændende projekt du/i har gang i.

Jeg mener at man skal være grundig med forberedelsen inden at man springer ud i et samarbejde af den nævnte karakter.

Jeg kan give dig et virkeligt godt "amino" tilbud på totalrådgivning og sparring i forbindelse med opstarten og alt hvad der følger med af formelle ting.

Læs mere her.:

LH Rådgivnings- og konsulentvirksomhed

Held og lykke med projektet.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Hej Heidi

Jeg ville klart ligge op til to firmaer hvor det ene lejer, sig ind. Samt køber produkterne af den anden. Sådan at hvis der sker en tvist, så er begge kontraktligt, bundet op. Og der er ingen tvivl om hvem der ejer hvad.