Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navne på formænd i andelsboligforeninger m.m.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle her der ved hvor de forskellige rengøringsfirmaer får navn og adresser på  formænd i andelsboligforeninger m.m.

Ved de jævnligt sender materiale rundt, men hvor finder de adresserne henne? Man kan finde en del ved at gå ind på deres hjemmesider, men det er jo et kæmpe arbejde.

Tænkte på om man kunne finde et register et sted med alle de informationer??

Mvh

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:55

Hej,

Jeg ved at Experian har  KOB-Internet hvor man kan få alle mulige oplysninger om virksomheder, men jeg er ikke sikker på om de også har informationer om andelsboligforeninger? men her er linket ihvertfald:

http://www.experian.dk/Produkter/Produkter%20a-z/KOB-INTERNET.html

Held og lykke,

Kommer snart...

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:57

Jeg tror desværre ikke det er offenligt da de vælges i de enkelte foreninger.

Sommetider kræver det et kæmpe arbejde at få success, så op på hesten og kom foran dine konkurrenter!

De bedste kaffe hilsner
Søren 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Hej

Nu er det ikke formændene der bestemmer hvem der skal gøre hvad, af rengøring eller andet vedligeholdse. Det er såmænd varmemestrene der står for det.

Og jeg tror ærligt at det bliver du nød til at slå op på hver enkelt hjemmeside......Og de fleste har så heller ikke en email adresse.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:03

trappevask:

Er der nogle her der ved hvor de forskellige rengøringsfirmaer får navn og adresser på  formænd i andelsboligforeninger m.m.

Ved de jævnligt sender materiale rundt, men hvor finder de adresserne henne? Man kan finde en del ved at gå ind på deres hjemmesider, men det er jo et kæmpe arbejde.

Tænkte på om man kunne finde et register et sted med alle de informationer??

Mvh

Der fandtes engang en brun (A5 størrelse) bog med samtlige andelsboligforeninger i. Brugte den med stor succes i 2004-2005 men ved ikke om den er "død" eller levende mere.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 18:09

Den brune bog hedder servicehåndbogen. Den kan man købe en annonce i og samtidig får man leveret adresser til samtlige ejer- og andelsboligforeninger i Storkøbenhavnsområdet og der er ca. 3.000 af hver.

Du skal forvente lidt returpost, idet de forskellige foreninger "kun" ringes igennem en gang imellem, hvorfor oplysningerne ikke er helt opdateret, idet der skiftes bestyrelsen og formænd årligt. Af de afgivne svar meddeles, at det er viceværten der afgør hvem der gør rent - dette er ikke korrekt og taler af praktisk erfaring da jeg sidder som ejendomsadministrator. Det er bestyrelsen der træffer valget og viceværten kontrollerer at arbejdet er udført korrekt.

Held og lykke. Se mere på www.servicehaandbogen.dk

mvh

kjeppe

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:09

kjeppe:

Den brune bog hedder servicehåndbogen. Den kan man købe en annonce i og samtidig får man leveret adresser til samtlige ejer- og andelsboligforeninger i Storkøbenhavnsområdet og der er ca. 3.000 af hver.

Du skal forvente lidt returpost, idet de forskellige foreninger "kun" ringes igennem en gang imellem, hvorfor oplysningerne ikke er helt opdateret, idet der skiftes bestyrelsen og formænd årligt. Af de afgivne svar meddeles, at det er viceværten der afgør hvem der gør rent - dette er ikke korrekt og taler af praktisk erfaring da jeg sidder som ejendomsadministrator. Det er bestyrelsen der træffer valget og viceværten kontrollerer at arbejdet er udført korrekt.

Held og lykke. Se mere på www.servicehaandbogen.dk

mvh

kjeppe

Perfekt tak, kan se at noget af hukommelsen stadig virker hehe...

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)