Dem, der skriver, at det er for negativt, det er dem, der ikke selv er blevet taget godt og grundigt i røven. Dejligt med en fyr på 14, der har kant. Du skal sgu ikke finde dig i noget bullshit fra nogen. Fuck dem!!!
Undskyld mig lidt her. Men nu snakker vi om at drive virksomhed, og når du selv tænker på hvordan dine kunder er. Ville du så give samme råd???
Det som det drejer sig generalt om, er hvordan man takler et nederlag. Og som selvstændig, da vil man komme ud for dem masser af gange. Og skal jeg så sidde hjemme ved mor, når en af mine konkurranter har vundet en ordre til fx 50.000 kr.....
Det drejer sig om, at man kan acceptere at alt ikke lige går ens vej, at alle ikke lige vil det som man selv tror de vil.
Selvfølgelig er jeg ikke taget ved røven endnu, men det kommer nok. Det er jeg sikker på. Men det, det drejer sig om, er hvordan man takler det. For der er intet som der er mere pinligt og umodent at man skal sidde på nettet og tude offentligt omkring det. Når man driver firma, så har man en facade op, det drejer sig om image, at man kan forholde sig til det.
Det som sker i indbakken, msn osv. Det bliver der, uanset hvad der bliver skrevet. For ser jeg det offentlig gjort, så kan jeg ikke handle eller rådgive en person, privat, desværre det er sket.
/Kenneth