Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 17 ud af 19 (190 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Er altid surt at blive snydt, har selv prøvet det Indifferent.

Men på den igen, og så held og lykke med iværksætteriet fremover Big Smile

/Svend

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:53 | Låst

Thomas, jeg synes stadig, at dit indlæg er fuldt ud berettiget. Dem, der skriver, at det er for negativt, det er dem, der ikke selv er blevet taget godt og grundigt i røven. Dejligt med en fyr på 14, der har kant. Du skal sgu ikke finde dig i noget bullshit fra nogen. Fuck dem!!!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:54 | Låst

Det blev da lige pludseligt en medrivende lørdag aften. Jeg har læst alle indlæg igennem (inkl. alle pandekagerne).

Jeg vil ikke kommentere på denne sag, men jeg synes, at det er en helt enestående god tråd at anbefale Martins UpCast om go-giving. Der er i hvert fald tre Aminoer, der anbefaler det at give til andre iværksættere. En portion tillid er blevet brudt, men der er masser af grunde til at blive ved med stole på andre mennesker og hjælpe dem på vej.

Sov godt, og drøm om pandekager. I morgen er der en ny dag.

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:57 | Låst

Der kommer så mange indlæg så jeg ikke kan besvare alle og enhver. 

Men jeg vil bare lige sige at der kommer en video om det at være ung og naiv. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:04 | Låst
Thomas De Oliveira:

Tonny Skov Pedersen:

Thomas De Oliveira:

MediaHuset:
Hvad mistede du ?

Det skal jeg fandenedme sige dig, hvis du ikke har fattet det endnu! 

Jeg mistede min tror på dig som et godt og troværdigt menneske! 

Hmm... Ja, og så kom jeg til at tænke på, hvor mange gange du har forsvaret Mikkel i diverse indlæg.

Jeg kan så kun henstille til, at I begge dropper denne tråd helt.

Hvis I ikke begge på nuværende tidspunkt har lært af denne tråd, så ser det nok meget håbløst ud for jeres fremtid.

Lad os så komme videre med noget mere fornuftigt.

Hilsen

Tonny

Jeg har bestemt lært noget af denne situation. 

Ang. at jeg har forsvaret Mikkel i diverse indlæg, har jeg jo bare kunne se mig taget ved røven. 

Godt at du har lært noget. Jeg har også fået et dårligt indtryg af Friis mangel på ærlighed http://www.amino.dk/forums/t/89008.aspx?PageIndex=4 - godt nok er jeg ikke taget i næsen på den samme måde, heldigvis. Held og lykke i fremtiden Thomas

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 00:06 | Låst

Thomas De Oliveira:

Der kommer så mange indlæg så jeg ikke kan besvare alle og enhver. 

Men jeg vil bare lige sige at der kommer en video om det at være ung og naiv. 

Alle diskussioner om umodenhed må man sku sige du har afvist. Humor har du oven i købet med at følge forslaget om at lave en blog indlæg om at være "ung og naiv".

Det er super surt for dig, men om det er selvforskyldt eller umoralsk forkert af modparten, vil jeg ikke dømme på, men man kan da danne sig et klart indtryk af hvem der har sit på det rene her i tråden.

jeg glæder mig til at se videoen ;) - fortsæt din gode stil

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:09 | Låst

Thomas, jeg synes stadig, at dit indlæg er fuldt ud berettiget. Dem, der skriver, at det er for negativt, det er dem, der ikke selv er blevet taget godt og grundigt i røven. Dejligt med en fyr på 14, der har kant. Du skal sgu ikke finde dig i noget bullshit fra nogen. Fuck dem!!!

Jeg er fuldstændig enig! 

Det er ikke negativt, jeg prøver blot at forklare om min dumhed og at jeg har været for naiv, så kan man håbe andre ikke begår samme fejl. Det er blot en hjælp at læse denne tråd for mange unge. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12 | Låst

TT Tekstforfatter:
Dem, der skriver, at det er for negativt, det er dem, der ikke selv er blevet taget godt og grundigt i røven. Dejligt med en fyr på 14, der har kant. Du skal sgu ikke finde dig i noget bullshit fra nogen. Fuck dem!!!

Undskyld mig lidt her. Men nu snakker vi om at drive virksomhed, og når du selv tænker på hvordan dine kunder er. Ville du så give samme råd???

Det som det drejer sig generalt om, er hvordan man takler et nederlag. Og som selvstændig, da vil man komme ud for dem masser af gange. Og skal jeg så sidde hjemme ved mor, når en af mine konkurranter har vundet en ordre til fx 50.000 kr.....

Det drejer sig om, at man kan acceptere at alt ikke lige går ens vej, at alle ikke lige vil det som man selv tror de vil.

Selvfølgelig er jeg ikke taget ved røven endnu, men det kommer nok. Det er jeg sikker på. Men det, det drejer sig om, er hvordan man takler det. For der er intet som der er mere pinligt og umodent at man skal sidde på nettet og tude offentligt omkring det. Når man driver firma, så har man en facade op, det drejer sig om image, at man kan forholde sig til det.

Det som sker i indbakken, msn osv. Det bliver der, uanset hvad der bliver skrevet. For ser jeg det offentlig gjort, så kan jeg ikke handle eller rådgive en person, privat, desværre det er sket.

/Kenneth

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:15 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Indlægget har 167 Svar | 23 der abonnerer på svar | 4.642 Visninger |

Om ikke andet, så har det her da givet en helveds masse opmærksomhed :-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 00:18 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

God eksponering Yes

Dårlig omtale bedre end ingen..

Men synes da vi er ude i mudder nu..

Har givet Thomas en undskyldning og tilbudt lidt plaster til såret..

Hvor langt skal vi så kører den længere ud ?

Side 17 ud af 19 (190 indlæg)