Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit website

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for den gode respons. Skal lige siges at jeg overhovedet ikke ved noget om at kode, så jeg har kæmpet mig igennem sitet, det er min første rigtige programmering. Har læst, at der er mange der nævner det. Men det er ikke min force. Jeg elsker at designe 2d og 3d og det er holder jeg mig til.... At der så sniger sig lidt programmering ind over engang imellem.... JA det sker hehe.

Jeg har som sagt lavet sitet for at vise hvad jeg kan rent 2d samt 3d og intet mere. Jeg håber naturligvis at kunne finde en voksenlæreplads hvor man kan lærer nogle af de mangler jeg har.

Og ja det er helt klart et problem med seo, men det må jeg leve med.... Jeg sender jo også kun sitet ud til mail adr. Men nogle gange er der jo nogen der kommer forbi og bestille og det ville da være fedt med flere hehe.

 

Til alle.

Tak for al den gode respons. Det er ikke alle ting jeg er enige i, da jeg mener det er en smagssag også der ting som jeg selvfølgelig kan se der skal rettes.

 

Men hvis i hører om nogen der kunne bruge en voksenlære, så må i sku godt lige bip mig hehe.... Ved godt det ikke sådan lige sker, men jeg skal skrive det.

 

Endnu engang tak

 

Martin

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Sidder selv med en laptop på 1080 liniers display, og der ser den fin ud. Men det er overhovedet ikke afgørende for din side og dit behov. Det afgørende er at kunder og aftale partnere kan finde dig! På din forside skriver du en længere smøre om hvad dit site skal bruges til, men intet om hvad det er du søger. Sæt dig i kundens sted. Hvad er det de kan lede efter, deres søgeord, deres behov, og sørg for at disse ting fremgår af din forside, såvel som undersider. Mange af dine eksempler er blot billeder med en "tom" tekst, der ikke beskriver dig som designer. Prøv at lege kunde og check diverse søgemaskiner. Kan du findes der? og hvis ikke, så lav din side om. Prøv evt at se på min side (www.tislet.dk) - en grafisk simpel side, men hvor hovedbuskabet og produktet går igen på samtlige sider. Tænk på målgruppen og hvad de kunne finde på at søge på, og skriv så det i en søgemaskine og se om min side dukker op. Gør det samme for din egen, også for undersiderne. Det er jo projekterne der skal få folk til at ville ha dig, ikke dit behov for at ville sælges!

Håber du kan bruge svaret konstruktivt. Følger ikke meget med på Amino, så du skal ikke forvente yderligere uddybning. Tag hvad du kan bruge

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)