"Se alle freelance stilling" på forsiden. Kommer jeg til en blank liste. Det er tydeligvis et id=3 der skal være id=1 for her funker det. Det funker også hvis jeg klikker på "Åbne opgaver" i højre menuen.
Og nu hvor vi er i gang, kunne vi plus medlemmer så ikke slippe for reklamer på freelancr også?
Hmm det er måske det. De har skiftet layoutet. Jeg er så vant til at klikke på linket i den højre box, men her har de lavet en ny slags kategori (stillinger). Jeg kan se at de bare har flyttet de åbne opgaver til venstre :)
Nåh, men hvad kan man så lære af det?
1) Jeg kan lære at rent faktisk læse hvad der står (men når man har gjort en handling nok gange, tror man jo efterhånden man ved hvad man skal uden at læse)
2) Amino (og andre) kan se hvad det gør ved brugervenligheden ved selv en lille ændring af layoutet. Jeg kunne ikke forstå at alle opgaverne var væk, og jeg arbejder endda selv med it til hverdag. Så hvordan kan en sådan lille ændring på et site gøre det besværligt for personen der måske ikke er så hjemmeside vant (Aminos målgruppe er nok ikke problemet).
Nåh, synes bare at "usability" problemstillingen i det er interessant