Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står med et lille problem. Jeg har en webshop med et produkt jeg sælger i Danmark og det koster 40 kr + 6.50 kr i fragt. Mit problem er at mange går ind på min webshop og bestiller produktet, men de betaler ikke og jeg ved ikke om det skyldes de 6.50 kr der kommer på når man bestiller.

Mit spørgsmål er så om jeg skal sætte prisen op til 45 incl fragt eller kan der være en anden årsag til at de ikke når helt til betaling?

//Rune

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:09

Ud fra de informationer du har angivet kan du se her

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:42

Prøv begge dele i en periode, og se hvad der giver bedst (splittest).

Det andet er gætterier som du ikke kan bruge til noget, fordi det afhænger af branche, segment og meget mere.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 15. May 13
Skrevet kl. 15:02

enur24:

Hej,

Jeg står med et lille problem. Jeg har en webshop med et produkt jeg sælger i Danmark og det koster 40 kr + 6.50 kr i fragt. Mit problem er at mange går ind på min webshop og bestiller produktet, men de betaler ikke og jeg ved ikke om det skyldes de 6.50 kr der kommer på når man bestiller.

Mit spørgsmål er så om jeg skal sætte prisen op til 45 incl fragt eller kan der være en anden årsag til at de ikke når helt til betaling?

//Rune

Hvad sælger du?

Hvad er produktet?

Hvad koster det hos konkurrenterne?

Er produktet et supplement til et andet produkt?

Du er simpelthen nød til at komme med mange flere detaljer!

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:18

Jeg har ingen konkurrenter da jeg selv har opfundet mit produkt.

www.siingle.net

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:26

enur24:

Jeg har ingen konkurrenter da jeg selv har opfundet mit produkt.

www.siingle.net

Nu er jeg slet ikke målgruppen, men der var ikke nogen steder jeg kunne se armbåndet på din side, ud over den grafik der er på hendes hånd? Jeg vil tro de fleste ligger den i kurven i håbet om at de der kan se produktet?

Der ud over tager din størrelses pdf meget lang tid at hente.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:43

De shops jeg laver beregner selv fragt og moms når bare du angver vægten på emnet så er du fri for at få overraskede kunder.

Hvis du har en PDF laver jeg den ofte om til et katalog.

Preben

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:01

Ja, du skal helt klart vise armbåndet i et tydligere format. Skriv også evt. "ekskl. fragt", så de ikke føler sig "bondefanget", idet de rent faktisk skal til at bestille det.

Sjov tanke i øvrigt. Jeg havde den samme tanke for nogle år siden, hvor jeg netop også tænkte, at det havde været så meget lettere, hvis man kunne se på pigerne, om de var single eller ej.

Bortset fra det: Kunne de yderst velformede bryster ikke godt tage lidt for meget fokus fra dét, du forsøger at sælge?

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:04

Min primære årsag til at navigere rundt på siden kunne også være for at finde flere billeder som det TT beskriver

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:05

hvor jeg netop også tænkte, at det havde været så meget lettere, hvis man kunne se på pigerne, om de var single eller ej.

Ha Ha  - hvor mange år tilbage taler vi om Wink

/Søren

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)