Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber du logo tape?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skal have købt noget bredt logo tape, og har fået tilbud fra ét firma (Albe emballage)...

Kan I anbefale nogle leverandører? - Jeg vil jo gerne finde den bedste pris Big Smile

Kh

Sanne

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:31

Hej Sanne

Vi har hjulpet en del danske virksomheder med at spare penge på deres logotape hos TapeTrykkeriet, så hvis du er interesseret i et tilbud fra os, så skriv endelig til os på: info@TapeTrykkeriet.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sanne,

Der findes mange forskellige tapetyper og mange begår den fejl, at de sammenligner tilbud på to forskellige kvaliteter - og der kan godt være væsentlig prisforskel på fx pvc og ppa tape. Så husk at læse hvilken kvalitet der tilbydes (fx pvc, ppa, ppa hightack osv). Der kan være meget stor forskel på kvaliteten, så bed altid om en vareprøve, så du kan teste det først! Nogle steder "glemmer" de at nævne alle udgifter, fx nævner de ikke, hvis man skal betale ekstra for farveblanding, repro osv.

Vi sælger jo også tape med tryk - men jeg kan ikke garantere dig, at vi nødvendigvis har den absolut laveste pris.. Til gengæld har vi den absolut bedste rådgivning, gratis vareprøver til at hjælpe dig med at finde ud af, hvilken tape du skal bruge og hurtig levering! Hvis du ikke selv har trykfiler, hjælper vi dig med at få det sat op og vi sender gerne et farveskema med fabrikkens standard farver.

Hvis du er interesseret, laver jeg gerne et tilbud til dig!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:51

Remydk:

Se her

hihi det var kreativt - Genialt Big Smile Men hvis hun søger nogen der kan anbefale en god leverandør, skal man nok ikke regne med, at google prioriterer at vise i rækkefølge efter service, pris osv.. selv om det kunne dælme være fedt, hvis de gjorde Wink

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:59

Hej Sanne

Jeg kan bestemt anbefale Janus Lindau.  Jeg har fået produceret 72 ruller tape 50mm i 2 farver til en rigtig fin pris, hurtig levering, og super service hele vejen. Ingen tvivl om at Janus er fokuseret på at levere et fantastisk produkt, så kan kun give de bedste anbefalinger.

mange hilsner

Almulimann

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:23

Genialt lavet !!..... Yes.. Jeg stoler dog mere på amino end google... Ha ha..

Tusind tak for jeres svar. Jeg tager kontakt til de nævte forslag..

Kh

Sanne

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:42

fejl

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)