Hej Alle sammen Jeg har en ven som driver en anerkendt international security firma. Firmaet er utrolig anerkendt for deres livvagter, som blandt andet arbejder i både high risk og low risk zoner. De beskytter blandt andet folk i USA, Dubai, Afghanistan og Irak. De sidste par år er de som en af de eneste firmaer begyndt at blive anerkendt i Danmark. De har i samarbejde med det danske politi osv. beskyttet flere både danske og internationale diplomater og erhvervsfolk både i landet men også internationalt. De uddanner selv deres folk, og er utrolig dygtige til det. I forhold til mange andre har de en højere dumpe procent, fordi de ikke lader folk bare går i gennem, kun de dygtige får lov til at komme igennem. De tilbyder mange ting inden for beskyttelse blandt andet:
Mulighederne er der. Jeg ved godt at det her er et luksus service og mange af jer ikke får brug for det. Men har i lyst til at vide mere om uddannelsen, eller måske bruge en af de services. Så er i velkommen til at kontakte mig eller kigge inde på www.sirasgroup.com eller www.sirasacademy.com.
Kenan Corbo |
Hej
Jeg håber ikke at du har betalt for deres kursus,
det er penge lige ud af vinduet.
For et par år siden var stiften af et ligende firma i Opration X.
Han havde fra narret en del personer deres penge, og var så sunket i jorden.
Hygge