Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har du brug for en livvagt, beskytte din ejendomme, kamera overvåget dem eller selv blive livvagt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Jeg har en ven som driver en anerkendt international security firma. Firmaet er utrolig anerkendt for deres livvagter, som blandt andet arbejder i både high risk og low risk zoner. De beskytter blandt andet folk i USA, Dubai, Afghanistan og Irak. De sidste par år er de som en af de eneste firmaer begyndt at blive anerkendt i Danmark. De har i samarbejde med det danske politi osv. beskyttet flere både danske og internationale diplomater og erhvervsfolk både i landet men også internationalt. 

De uddanner selv deres folk, og er utrolig dygtige til det. I forhold til mange andre har de en højere dumpe procent, fordi de ikke lader folk bare går i gennem, kun de dygtige får lov til at komme igennem.

De tilbyder mange ting inden for beskyttelse blandt andet:

• Celebrity beskyttelse.
  • Rejse besyttelse.
  • Diplomat og ambassadør beskyttelse.
  • Overvåger ejendomme, virksomheder.
  • og meget mere.

Mulighederne er der. Jeg ved godt at det her er et luksus service og mange af jer ikke får brug for det. Men har i lyst til at vide mere om uddannelsen, eller måske bruge en af de services. Så er i velkommen til at kontakte mig eller kigge inde på www.sirasgroup.com eller www.sirasacademy.com.

Kenan Corbo
Kenancorbo@gmail.com

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber ikke at du har betalt for deres kursus,

det er penge lige ud af vinduet.

For et  par år siden var stiften af et ligende firma i Opration X.

Han havde fra narret en del personer deres penge, og var så sunket i jorden.

Hygge

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)