Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

S: RollerMouse Pro

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Undgå musearm – ergonomiske RollerMouse Pro

Efter anbefaling fra en med-amino købte jeg for nogle måneder siden en RollerMouse Pro, da jeg ind i mellem har lidt smerter i min arm. Det har været en rigtig god investering for mig, så da jeg nu fik et mindre parti tilbudt slog jeg til - det er en vare jeg godt kan stå inde for :)

RollerMouse er kort fortalt et alternativ til de traditionelle mus, der for nogen udvikler sig til et ubehageligt bekendtskab. I modsætning til almindelige mus skal denne ikke flyttes, hvilket giver en mere korrekt arbejdsstilling hvor armene er i ro og tæt inde til kroppen.

Rent teknisk består musen af en rullestav, der kan skydes til siderne på en stang. Ved at flytte den til højre/venstre eller dreje på den bevæges musen rundt på skærmen. Under musen er der fem knapper og et scroll-hjul. Selve stangen kan også trykkes ned for at aktivere venstre-musetaster.

Læs test fra bladet Komputer her (lidt anden variant):
http://komputer.dk/mus-tastaturer/contour-rollermouse-free

Køb den fra ny her (2.368,75 DKK):
http://www.ergopartner.dk/Shop/ProductPage.aspx?category=61

Dem jeg har til salg er købt af et konkursbo hvor de aldrig kom i brug. De er stadig i original indpakning og fungerer perfekt. Det er en forholdsvis simpel konstruktion som er næsten uopslidelig og som vil fungere upåklageligt i mange år fremover.

Pris: 1.000 DKK plus porto.

Der er som udgangspunkt ikke nogen garanti, men jeg giver 14 dages returret – hvis du fortryder, får du beløbet refunderet minus de 2 x fragt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24

Glemte lige en update: Alt udsolgt.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:55

Hej Alle,

Jeg er fuldstændig enig!! Mousetrapperen er en kanon opfindelse Yes

Har mulighed for at levere mousetrappere, til fornuftige priser. Alle der er interesseret er velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk

Fortsat god aften til alle.

DBH

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)