Undgå musearm – ergonomiske RollerMouse Pro Efter anbefaling fra en med-amino købte jeg for nogle måneder siden en RollerMouse Pro, da jeg ind i mellem har lidt smerter i min arm. Det har været en rigtig god investering for mig, så da jeg nu fik et mindre parti tilbudt slog jeg til - det er en vare jeg godt kan stå inde for :) RollerMouse er kort fortalt et alternativ til de traditionelle mus, der for nogen udvikler sig til et ubehageligt bekendtskab. I modsætning til almindelige mus skal denne ikke flyttes, hvilket giver en mere korrekt arbejdsstilling hvor armene er i ro og tæt inde til kroppen. Rent teknisk består musen af en rullestav, der kan skydes til siderne på en stang. Ved at flytte den til højre/venstre eller dreje på den bevæges musen rundt på skærmen. Under musen er der fem knapper og et scroll-hjul. Selve stangen kan også trykkes ned for at aktivere venstre-musetaster. Læs test fra bladet Komputer her (lidt anden variant): Dem jeg har til salg er købt af et konkursbo hvor de aldrig kom i brug. De er stadig i original indpakning og fungerer perfekt. Det er en forholdsvis simpel konstruktion som er næsten uopslidelig og som vil fungere upåklageligt i mange år fremover. Pris: 1.000 DKK plus porto. Der er som udgangspunkt ikke nogen garanti, men jeg giver 14 dages returret – hvis du fortryder, får du beløbet refunderet minus de 2 x fragt.
|
Glemte lige en update: Alt udsolgt.