Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at markedsføre sig

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

molini:

HEj Kenan!

Tak for dit svar. Se det er så nok der mit problem ligger.. jeg aner ikke hvad SEO osv er... hvilket er noget MØG for jeg vil så gerne at min webshop skal lykkes... føler at jeg har løbet 90% af en marathon og får krampe lige før målstregen....

Jeg googler dit forslag - håber jeg bliver klogere!

Bettina :-)

Hej Bettina!

Nej men det jo derfor vi alle sammen er her, for blandt andet at hjælpe hinanden ;)

Ja som du selv siger prøv google SEO eller som Tommy siger spørg om hjælp her inde, folk er utrolig dygtige til at hjælpe. Jeg har desværre ikke de nærmeste forstand på opbygning af SEO, men det der andre der har ;) jeg burde egenligt også kigge lidt efter det nu, hvor min portal er på vej op hehe.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejde med tekster på siden

1 lave 2-3  linjer hver produkt , det er for kort med 3-4 ord som der er flere steder tekster og atter tekster er noget af det vigtigste og du må meget gerne lave total unikke tekster

husk lav en h1 overskrift i hver produkt beskrivelse

husk lav så meget som muligt af unikke tekster

Afsøge på engelske dit produkt tit er de 1-2 år før os dansker med et ny produkter og da du er den første med denne nyhed er nemmer at blive nummer 1 på google vis du er den første med en masse nyheder , for normalt kommer det samme lige vel hvad til Danmark

Husk lav lang spørgsmål og svar side så nyskabende så du giver alle de andre børnene tøj konkurrenter total baghjul

Arbejde med at få flere links til siden , der er flere måder

her er et par ideer til flere links mv i denne tråd http://www.amino.dk/forums/p/89499/582881.aspx#582881

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)