Hej Bettina! Nej men det jo derfor vi alle sammen er her, for blandt andet at hjælpe hinanden ;) Ja som du selv siger prøv google SEO eller som Tommy siger spørg om hjælp her inde, folk er utrolig dygtige til at hjælpe. Jeg har desværre ikke de nærmeste forstand på opbygning af SEO, men det der andre der har ;) jeg burde egenligt også kigge lidt efter det nu, hvor min portal er på vej op hehe. |
Arbejde med tekster på siden
1 lave 2-3 linjer hver produkt , det er for kort med 3-4 ord som der er flere steder tekster og atter tekster er noget af det vigtigste og du må meget gerne lave total unikke tekster
husk lav en h1 overskrift i hver produkt beskrivelse
husk lav så meget som muligt af unikke tekster
Afsøge på engelske dit produkt tit er de 1-2 år før os dansker med et ny produkter og da du er den første med denne nyhed er nemmer at blive nummer 1 på google vis du er den første med en masse nyheder , for normalt kommer det samme lige vel hvad til Danmark
Husk lav lang spørgsmål og svar side så nyskabende så du giver alle de andre børnene tøj konkurrenter total baghjul
Arbejde med at få flere links til siden , der er flere måder
her er et par ideer til flere links mv i denne tråd http://www.amino.dk/forums/p/89499/582881.aspx#582881