Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til højt google placeret dansk domæne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Som overskriften lyder, søger jeg en partner til et højt google placeret dk domæne i den frække ende af skalaen.

Det drejer sig om en side som jeg har lavet i tidernes morgen for en pige i den frække branche som ikke længere arbejder i branchen, men har givet mig fuld råderet over domænet (undertegnede står selv som registrant på domænet). Så enten kan jeg sælge domænet (hvilket også sker hvis der ikke melder sig en person der formår at gøre siden til en indtjening) eller måske endnu bedre i det lange løb, at gøre siden til en fræk side, med gode indtjenings muligheder.

Kan fortælle at siden ligger i top 25 ud af 43.000.000 søgehits på google.dk på et af de mest brugte søgeord i den frække branche.

Kun seriøse henvendelser via PB

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 22:55

Bumper lige tråden, i håb om lidt mere interesse :)

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 22:43

Vil lige tilføje at det klart er en fordel hvis du kan programmere, da jeg har planer med siden såsom webshop, CMS og andre spændende ting.

Jeg er gået lidt væk fra idéen med at lave en reklame side, da dette ikke er rentabelt i længden.

Grafikeren har jeg på plads, så det skal nok blive et spændende projekt med mange gode muligheder - hvis du altså har modet på det :) ??

Men bumper lige tråden her et døgn efter oprettelsen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)