Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ring Gratis til 60 destinationer i verden med zerOcall

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arlo

Tak for de pæne ord.

Der er adskillige virksomheder hvor du kan få xx antal taletid.

CBB: 388dkk ca. 48 timer inkl. opkalds afgift

telmore: 399 dkk uendelig timer inkl. opkalds afgift

telenor: 299 dkk + 0,35 i opkaldsafgift

TDC og telia har også ngle pakker :)

mvh

Ole - Zerocall

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:25

Hey Ole

Jeg har haft set på CBB 400 kroner fra fri taletid

CBB Fri Taletid koster 388 kr./md, og så taler du til 0 øre til alle andre i Danmark. Der kommer ikke opkaldsafgifter oven i og der er intet maksimumsforbrug.

Jeg ved ikke om det kan betale mig for at købe det da i måske på et tidspunkt lukker jeres service - eller har du et bedre alternativ eller en ide?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 00:30

Hej Arlo

Jeg vil til at starte med at sige at der skal meget dramatisk hændelser (såsom lovændringer ell. telenor går konkurs) før vi ændre/lukker vores service :-)

Men det hele kommer an på dit behov, ringer du for mere end 400 dkk om mdr. kan abnnement godt betale sig at få, taler du for meget mindre kan du vælge et abonnement med mindre taletid.

der finde utallig af muligheder.

mvh

Ole - Zerocall

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 14:17

Hej alle sammen

Husk i også kan ringe GRATIS til SYD AFRIKA med Zerocall, så kender i nogen som er på ferie derned kan i ringe og hører alle detaljer i timevis omkring VM.. :-)

mvh

Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Jeg kender ingen i Sydafrika, men vil også gerne tilkendegive, at det virker fuldstændig upåklageligt. Vi har brugt det en del på det sidste, så det er thumbs up! (savner dog stadig Ukraine) ;-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:29

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 01:51

Iryna - Jeg takker mange gange for de pænne ord om vores service.. :)

Og nicolaj, cool takker dig også mange gange for at nævne om vores produkt på jeres hjemmeside :-)

Jeg kan endvidere afslører at vi vil indenfor meget kort tid lancerer vores nye hjemmeside + et helt unikt og patenteret produkt som ikke findes i Danmark og Europa som vil gøre det utrolig brugervenligt at ringe til udlandet :-) 

Glæder mig.. og pga. af den super feedback her på hjemmeside få i som de første besked når vi er klar inden vi lancerer vores hjemmeside offentligt :-)

Mange hilsner

Ole - zerOcall

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:25

Jeg vil da lige tilføje, at hvis man har bredbånd + telefoni hos Fullrate, så kan man tilkøbe en pakke for 149,- kr./md., hvor man kan ringe ubegrænset fra sin fastnettelefon, til både danske fastnetnumre og almindelige danske mobilnumre. Så mon ikke man også kan ringe gratis til udlandet med Zerocall via den løsning Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 14:50

Hej nicolaj

Jeg troede ikke at der fandtes et abonnement hvor mang kunne ringe til mobil telefoner gratis. Det er en rigtig god information.

mvh

Ole - zerocall

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:33

Ole K. Hansen:

Hej nicolaj

Jeg troede ikke at der fandtes et abonnement hvor mang kunne ringe til mobil telefoner gratis. Det er en rigtig god information.

mvh

Ole - zerocall

Der står også på deres hjemmeside at det er en nyhed, så mon ikke at de andre selskaber følger trop, inden for den nærmeste fremtid. Det vil da være super godt for Jeres produkt Smile

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)