Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ring Gratis til 60 destinationer i verden med zerOcall

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:
Hvor ligger dine aktier i det her siden du har så travlt med at forsøge og bombe dem ned ?

Jeg tænkte det samme. Det virker da sjovt at man opretter en bruger, udelukkende for at advare os mod dette tiltag, og så skynde sig at logge af igen. Altså har formålet kun været at så tvivl om dette produkt,

Der findes mindst to nøjagtig tisvarende produkter på markedet, og så er der jo en hel del andre der sælger billig udlandstelefoni. Så lur mig om "peteribsen" ikke har en anden bruger herinde? Det må jo kunne tjekkes på IP adressen.

Det ligner i hvert fald et forsøg på "urent trav", mod en ny konkurrent, i en branche hvor der i øvrigt tages rigtig spændende metoder i brug. Eks. http://www.comon.dk/nyheder/Medejer-af-mobilpriser-dk-anholdt-for-trusler-1.152875.html

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:44

igang:

Det ligner i hvert fald et forsøg på "urent trav", mod en ny konkurrent, i en branche hvor der i øvrigt tages rigtig spændende metoder i brug. Eks. http://www.comon.dk/nyheder/Medejer-af-mobilpriser-dk-anholdt-for-trusler-1.152875.html

Ha ha hvor godt!

Ham der ejede domænet billigemobiler.dk før mig, han var kommet på den sorte liste hos forbrugerstyrrelsen, da han solgte mobiltelefoner og åbenbart ikke leverede, eller noget i den stil. Efter at jeg købte domænet, så skrev mobilpriser.dk en nyhed på deres side om at domænet er på den sorte liste og at siden nu er ejet af mit firma. Jeg har bedt dem om at slette indlægget, men det vil de ikke, så det kan da være at jeg skal skrive en nyhed på MobilTjek om at de render og truer konkurrenterne med våben.... Hvis jeg tør Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:03

Nicolaj Thomasen:
Efter at jeg købte domænet, så skrev mobilpriser.dk en nyhed på deres side om at domænet er på den sorte liste og at siden nu er ejet af mit firma. Jeg har bedt dem om at slette indlægget, men det vil de ikke,

Jamen det er jo helt sort. Men jeg kan godt forså de ikke vil, du er jo en konkurrent til deres særdeles indbringende forretning. Og nu er du selv klar over hvilke metoder du skal tage i bruge, hvis du vil have noget igennem hos dem :o)

Sagen er tilbage fra 2006, så den vil nok ikke være så brugbar som nyhed. Men der foregår så sindssygt mange ting der aldrig kommer frem, at man nogen gange undrer sig over at HA og Bandids har kastet sig over det marked de nu en gang har, når de rigtigt slemme drenge er i "importeret mobil" branchen :o)

Jeg har tidligere handlet en del med flere af de butikker, og det er svært ikke at sidde med en følelese af at noget er helt galt, når de kommer og betaler eks. 200.000 kontant, og 900.000 på Dankort, uden at blinke.. Det tager i øvrigt lidt tid at tælle så mange penge op, for det er ikke ligefrem 1.000 kr. sedler allesammen :o)

Men det kan være rigtig skidt for din forretning, at have denne anklage på mobilpriser. Så det kan godt være at du alligevel skal finde den tidligere artikkel frem en gang i mellem. Evt. lave et nyt indlægAmino om metoderne, vi er jo så godt søgemaskineoptimerede herinde, at det nærmest vil komme over deres egen side, hvis man Googler dem. Så kan du jo love at slette det, når de fjerner din "reklame"

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:52

igang:

Nicolaj Thomasen:
Efter at jeg købte domænet, så skrev mobilpriser.dk en nyhed på deres side om at domænet er på den sorte liste og at siden nu er ejet af mit firma. Jeg har bedt dem om at slette indlægget, men det vil de ikke,

Jamen det er jo helt sort. Men jeg kan godt forså de ikke vil, du er jo en konkurrent til deres særdeles indbringende forretning. Og nu er du selv klar over hvilke metoder du skal tage i bruge, hvis du vil have noget igennem hos dem :o)

Sagen er tilbage fra 2006, så den vil nok ikke være så brugbar som nyhed. Men der foregår så sindssygt mange ting der aldrig kommer frem, at man nogen gange undrer sig over at HA og Bandids har kastet sig over det marked de nu en gang har, når de rigtigt slemme drenge er i "importeret mobil" branchen :o)

Jeg har tidligere handlet en del med flere af de butikker, og det er svært ikke at sidde med en følelese af at noget er helt galt, når de kommer og betaler eks. 200.000 kontant, og 900.000 på Dankort, uden at blinke.. Det tager i øvrigt lidt tid at tælle så mange penge op, for det er ikke ligefrem 1.000 kr. sedler allesammen :o)

Men det kan være rigtig skidt for din forretning, at have denne anklage på mobilpriser. Så det kan godt være at du alligevel skal finde den tidligere artikkel frem en gang i mellem. Evt. lave et nyt indlæg på Amino om metoderne, vi er jo så godt søgemaskineoptimerede herinde, at det nærmest vil komme over deres egen side, hvis man Googler dem. Så kan du jo love at slette det, når de fjerner din "reklame"

Jeg tror nu ikke jeg gør mere ved det, da jeg alligevel snart ikke skal bruge det gamle domæne længere. Min makker fik lov at tilføje en kommentar til deres artikel, som også bliver stående. Jeg er bare skuffet over at de ikke vil slette indlægget, især fordi det er skrevet efter at vi overtog domænet og vi driver jo ikke webshop.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:47

Hej

Det var godt nok vildt, det havde jeg ikke lige regnet med. Men man er jo altid naiv når man er en iværksætter :-)

hilsner

Ole

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:53

Fedt Tilbud (: det vil jeg helt sikkert benytte mig af!

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 17:58

Kom endelig med jeres feedback her, således hvis der er noget som skal forbedres så kan vi arbejde på det.

Hilsen 

Ole

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 09:53

Godmorgen alle

Så har vi prøvet at lave en lille demo omkring hvordan man skal benytte vores produkt.

Det er ikke helt proffessionelt, men giver et godt indblik hvordan produktet fungerer.

God fornøjelse

Ole

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:08

peteribsen:

ZEROCALL KAN VÆRE FUP OG SNYD

Hej alle det her kan være fup!!!!!

1. Deres email adresse info@zerocall.com eksisterer ikke du kan ikke sende noget til dem.

2. 25998899 eksisterer ikke i de gule sider.  

3. De oplyser ej deres CVR nr

/Peter

Jeg er mildest talt chokeret over dit indlæg.

Hvordan kan du fare ud med bål og brand, postulater om at firmaet er et fup firma fordi du ikke lige kan sende en mail til dem.

Måske du skulle starte med at undersøge tingene først inden du blæser det ud i åbent forum. Har du overvejet at sende Ole en PB og spørge ham om du ting du stiller spørgsmål ved ??? Dette havde måske afklaret din skepsis, men uanset hvad er der ingen grund til at fare sådan frem. Er du blevet snydt af dem ?

Hvis du gad lave research, ville du opdage at deres firma rent faktisk er reg. på cvr.dk: firma på cvr her

Så måske du fremover skulle lave dit research en smule bedre inden du farer i blækhuset.

Fortsat god dag

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 09:39

Hej

Jeg vil hører, om er der nogen som har nogle rigtige gode forslag til hvordan man kan markedsfører sig online. Der må være masser af jer som må have både gode og dårlige erfaring som vi kunne lærer af.

hilsen

Ole

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)