Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ring Gratis til 60 destinationer i verden med zerOcall

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Vi har lige lanceret en helt ny mobil service hvor i kan ringe til 60 lande til 0 kr.

Servicen fungerer ved at man ringer til vores hovednummer som er 25998899(det koster helt normal mobil lokal takst at ringe til dette number).

Derefter indtaster man nummeret til en af de lande som er gratis f.eks. Kina, Indien, USA, EU(fastnet), Thailand, Tyrkiet(fastnet) og derefter kan man tale i timevis uden at betale noget.

Det er en meget enkelt løsning og man kan benytte dette fra alle telefoner og operatører.

Man skal hverken tilmelde sig, indtaste pinkode, eller lave optankning og i kan komme igang med det samme.

PS: DER ER INTET MED SMÅT I DET HER..

I kan læse mere på www.zerocall.com

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:03

Hvad er det så enlig i tjener på det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06

og ærgeligt nok er Ukraine ikke med på listen, men Rusland er.. Tilføj gerne Ukraine, så vil jeg benytte mig af tilbuddet.

Hvordan tjener i egentlig penge på det her? Det har jeg aldrig forstået ved den slags tilbud...

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 15:12

Hej Arlo og Iryna

Jamen strategi er ala skype, lige nu er det vigtigt at få spredt løsning ud i danmark og få volumen. Der efter vil vi tilføje nye services på som vi forhåbentlig kommer til at tjene penge på :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

Ole K. Hansen:

Hej Arlo og Iryna

Jamen strategi er ala skype, lige nu er det vigtigt at få spredt løsning ud i danmark og få volumen. Der efter vil vi tilføje nye services på som vi forhåbentlig kommer til at tjene penge på :-)

Ok, lyder godt. Er der så planer om at få så vigtige lande som Ukraine ind? Så er jeg nemlig klar til at ringe.. :-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:17

Hej Ole

Koster det noget for os som forbruger lige nu hvis jeg nu ville ringe til pakistan?

Jeres mail i footeren virker ikke?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 15:24

Hej

Iryna, vi skal prøve at arbejde på det at gøre ukraine gratis, men lover ingen ting lige pt.  :-)

Arlo, det du kommer til at betale er opkaldet til vores hoved nummer 25998899 som er alm. lokal mobil takst. og hvis du har et abonnement hvor du ringer x antal minutter gratis så er vores nummer også inkl. i den pakke. dvs. så vil du ikke betale noget som helst for at ringe til pakistan :-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:27

Hej Ole

Hjemme hos mig har vi gratis opkald til alle fastnet i danmark?

Ved du om det kan bruges?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 15:36

Hej Arlo

Reelt set ja, men jeg vil ikke anbefale dette, vores hovednummer er et mobil nummer, dvs. i kommer til at betale opkald til et mobil nummer og det er meget dyrt.

Derfor vil jeg anbefale at i bruger jeres mobil og hvis i har et forbrug på mere end 300 dkk pr. mdr. så findes der på marked nogle mobil pakker hvor man kan ringe 50-60 timer gratis fra mobil til 299 dkk. pr. mdr.  

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:38

Hej Ole

Regner i ikke på et tidspunkt at lave jeres Hovednummer om til et Fastnet nummer?

Forsat god Fredag :-)

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)