Kunne det ikke være sjovt om der blev lukket op for api'et her på Amino? Amino bygger jo på Community Server (om end jeg ikke ved hvor meget der er ændre i kodebasen), så som standard ligger forum api'et fx. er: http://www.amino.dk/api/forums.ashx/forums/. Jeg kunne fx godt nogle gange bruge en simpel iphone app som gjorde det let at læse og skrive indlæg. Jeg er klar over at der selvfølgelig ikke er det store marked for en specific Amino iphone app, men det kunne jo tænkes at den også kunne bruges til andre community servere. Og så behøver det heller ikke at koste det store at få udviklet, hvis man alligevel har en mand siddende.
Så lad mig høres jeres tanker, og hvis der er nogen Amino folk derude (hej Martin T) vil jeg meget gerne høre jeres mening om at åbne op for api'et.
Jo, det kunne måske være meget spændende. Det kunne vi tænke over. Vi ville lige skulle tjekke om det spiller 100% med vores egne tilrettelser. Men det burde det nu...
Øvvvv for os som ikek ved noget om it. Hvad betyder åbne for api. hvad kan man så?
API er en forkortelse for Application Programming Interface og er en grænseflade, der er stillet tilgængeligt for applikationsprogrammører til at programmere applikationer på.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jo, det kunne måske være meget spændende. Det kunne vi tænke over. Vi ville lige skulle tjekke om det spiller 100% med vores egne tilrettelser. Men det burde det nu...
Lyder godt :)
I kunne jo lave en konkurrence med nogle mindre præmier, til den/dem der gør fedest brug af jeres api. Det burde kunne give nogle kreative input til jeres site.
Fik i overvejet det nærmere? Jeg kunne godt tænke mig at lave en amino app til en række platforme, men jeg mangler lidt api'et for at kunne gøre det :)