Selv mit
UpCast med Thorborg, Krabbe og deMib fik en enkelt hård kritik (og heldigvis kun en enkelt) - men det viser altså bare, at overlæggeren ligger rimelig højt.
Overliggeren skal ligge på det niveau, vedkommende befinder sig på. Når jeg har været efter Martin Tychsen hvis upcast ligger mange klasser over det jeg har "forsvaret" Thomas for, så er det fordi jeg har set hvad Martin ellers er istand til, og så lægger jeg kritikken på det niveau.
Uden sammenligning iøvrigt, så får man jo en god karakter i 4.klasse for at have stavet alle ordene rigtigt, mens der i 8. klasse skal være andet og mere end at stave rigtigt, - som f.eks at tage stilling til emnet.
Jeg læser at der er mange der er glade for revisor-afd. her på Amino, - og så kunne jeg jo ryste på hovedet og skrive hvad det er for noget pjat at spørge om. Man sætter sig jo heller ikke ind i en bil uden at kende færdselsreglerne, hvordan kan man så starte CVR virksomhed op uden at kende skattereglerne? Hvorfor skal jeg sidde og læse om det? I kan da bare ringe til jeres revisor.....
Det kan da umuligt have noget med at det er gratis at spørge her på Amino? Da ihvertfald ikke hvis niveauet udelukkende kræver relevans for iværksætteri. Det er ihvertfald ikke spændene ny innovative spørgsmål der bringes, og svares på af skatteeksperter, som kan føre frem til nye spændende virksomheder, - vel?
Sådan kunne vi jo blive ved med at lægge niveauer for hvad der må være på Amino, og hvad der er værd at læse og hvad der er relevant for iværksættere. Men ville det give nogen værdi? Udover at fedte revisorregningen af på en hjælpsom revisor-Amino, så man kan få skattefradrag for et eller andet latterligt lille beløb, altså?
Det bliver alt for hurtigt alt for sort og hvidt og supermandsagtigt, når nogen skal fortælle hvad jeg skal læse om. Hvad ved i om, hvad jeg læser? Jeg kan da godt finde ud af at springe over, når nogen vil have fradrag for deres brug af tyggegummi, og jeg finder det bestemt ikke relevant for iværksætteri, og nærmest lidt flabet at forvente at andre skal bruge tid på det - men jeg løfter ikke pegefingeren.
Hvorfor? Fordi at der må være noget rum til forskelligheder og forskellige niveauer.
Nu er der efterhånden nogen stykker som har nævnt ovenstående. Ærligtalt forstår jeg ikke hvor i får det fra!? Der er stor forskel på Thorborgs videoer og mine.
JA, og det er ikke ubetinget til din fordel. Man kan brande sig på Sidney Lee måden, og så være kendt fordi man er allevegne. Det er bare et lys der brænder hurtigt ud. Jeg tror ikke der er mange der om et år Googler hvem der skænkede drinks i Bordershoppen på Rødby-Puttgarden overfarten.
Jeg vil ikke kritisere dit berlinindlæg, - der er mange af dine kritikere herinde der har set Paradise Hotel og så kritiserer de alligevel dig for at spilde deres tid - men du skal til at tænke lidt over den røde tråd i din branding. Så skal du også tænke over hvad du vil bruge mediet til. Hvis det er for at få dit ansigt promoveret kunne du lægge det i et hjørne af billedet. Hvis det er fordi jeg skal se din mimik, så vis mig noget. osv.
Michael