Hej Thomas! Synes det er super, at du tager initiativ til at begå dig ud i sådan et felt som podcast. Nu har jeg mødt dig en enkelt gang og du er en meget flink fyr, men altså.. Dine podcast er generelt meget kedelige og virker en smule useriøst (hentyder til de berliner joks der bliver fyret af). Jeg ved ikke om det er din stemme eller accent, som gør det hele sådan meget deprimerende eller om det er de steder du filmer. Selve kvaliteten af dit indhold er måske heller ikke i top. Du må gerne overveje en gennemtænkt tale inden du begynder at filme. Altså jeg ved at du prøver på at være spontan ligesom Martin Thorborg, men du skal vide at han har mange års erfaring og har derfor nemmere ved at sige noget der kommer lige fra hoften. Jeg kan godt forstå din tanke og det hele, men tænk dig nu lige om inden du begynder med at brande dig selv.
Bedste hilsen Jimmy Wington Le
PS. Grunden til jeg ser Thorborg.tv er fordi jeg bliver underholdt af den måde Martin Thorborg taler på og de guldkorn han deler ud. To super vigtige elementer. :-) |
Thomas De Oliveira:Til jer andre i starten af tråden, er jeg da ked af at i ikke fik noget ud af videoen. Jeg har ellers brugt meget tid på at prøve at få nogen tal frem som for eksempel Berlins gæld og arbejdsløshed, men samtidig vise kulturen. Jeg kommer sikkert til Berlin igen, om det så er om 2 5 eller 10 år, må jeg lave en bedre video.
Jeg er personligt bedøvende ligeglad med hvad dine intentioner har været og muligheden for at du bliver bedre til "håndværket" over de næste år.... Fakta er at det her er et iværksætter forum. Så videoen hører ganske enkelt ikke til herinde.... Til nøds kunne den gå under "cafe og hygge" - men det bliver den altså ikke mere relevant af.
Bottom line er at man bare måbende kan se til, mens du fylder debatten med den ene ævletråd efter den anden.... Sorry - det er ikke for at bide hovedet af dig. Men det her er nu engang et forum primært for voksne mennesker og specifikt for iværksættere.... Den video hører bare ikke hjemme på sådan et forum. Den hører til på din private blog eller til næste forældremøde på skolen.
Men jo, du fortjener da ros for at forsøge dig med at lave en videoblog....og dit Løkke-interview er intet mindre end et scoop. Men sålænge din videoblog i den grad er irrelevant i en iværksætterkontekst er det bare det forkerte sted, du kører den....upåagtet hvor god den end er og hvor dejligt det er at se en ung dreng tage favntag med sådan et ambitiøst projekt.
Så se at få smidt den videoblog over et sted hvor den hører hjemme - så vi kan få lov til at ævle iværksætteri i fred