Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100 % GRATIS webdesign opbygget efter dine ønsker

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er en selvlært webdesigner som ønsker lidt udfordring, derfor vil jeg tilbyde et 100 % gratis webdesign til dig eller dit firma. Jeg kan garantere at webdesignet bliver flot, pænt, overskueligt og stilfuldt med fede farver. Hvis du bliver den heldige, forpligtigere du dig ikke til noget - overhovedet!

Min referenceliste er ikke særlig lang, så derfor vil jeg nøjes med at vise min egen private side, www.lillers.dk

Hvem kunne tænke sig et 100 % gratis webdesign, opsat i XHTML/CSS og med grafik designet i Photoshop? :-)

- lad mig høre fra jer..
/ Rasmus Grundtvig

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:48

Hej Ramus!

Jeg har 2 sider der godt kunne trænge til en opfriskning, du må selv vælge hvilken en du kunne tænke dig at arbejde med hvis det er mig der er heldig :) Siderne det drejer sig om er:

www.nolimitentertainment.dk

www.onefone.dk

God dag!

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:50

Jeg er også meget interesseret. Har du en mail jeg kan skrive til?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 17:53

Lars Østergaard:

Hej Ramus!

Jeg har 2 sider der godt kunne trænge til en opfriskning, du må selv vælge hvilken en du kunne tænke dig at arbejde med hvis det er mig der er heldig :) Siderne det drejer sig om er:

www.nolimitentertainment.dk

www.onefone.dk

God dag!

Hej Lars,

Dine sider ser spændende ud, og jeg kunne bestemt godt tænke mig, at arbejde lidt med den ene af dem. Jeg har dog besluttet mig for, at dette tilbud ikke er baseret på ''først til mølle-princippet'', så derfor venter jeg lidt med at tage min beslutning.

God dag til dig også,

/ Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 17:54

willard:

Jeg er også meget interesseret. Har du en mail jeg kan skrive til?

Hej,

Du kan skrive til mig på rasmus@lillers.dk

/ Rasmus

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:58

Rasmus Grundtvig:

Hej Lars,

Dine sider ser spændende ud, og jeg kunne bestemt godt tænke mig, at arbejde lidt med den ene af dem. Jeg har dog besluttet mig for, at dette tilbud ikke er baseret på ''først til mølle-princippet'', så derfor venter jeg lidt med at tage min beslutning.

God dag til dig også,

/ Rasmus

Det er forståeligt nok. Men jeg håber at jeg bliver valgt! Smile

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:58

Hej Rasmus

Jeg er ved at starte en webshop op og her mangler jeg et design.

Hvis du søger udfordring, så er det her måske sagen... jeg har fundet http://www.magentocommerce.com/magento-connect/Yoast/extension/974/yoast-blank-seo-theme  som er et blankt seo optimeret template, som kan benyttes som skabelon.

http://qxs.dk/ som webshoppen skal ligge på står til at åbne om 2½ mdr, så her er en længere tidsfrist.

Alt efter resulatet og vejen derhen, så er det ikke utænkeligt, at arbejdet vil blive belønnet :o)

Meld tilbage hvis det skulle have interesse

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32

Rasmus Grundtvig:

Hej alle,

Jeg er en selvlært webdesigner som ønsker lidt udfordring, derfor vil jeg tilbyde et 100 % gratis webdesign til dig eller dit firma. Jeg kan garantere at webdesignet bliver flot, pænt, overskueligt og stilfuldt med fede farver. Hvis du bliver den heldige, forpligtigere du dig ikke til noget - overhovedet!

Min referenceliste er ikke særlig lang, så derfor vil jeg nøjes med at vise min egen private side, www.lillers.dk

Hvem kunne tænke sig et 100 % gratis webdesign, opsat i XHTML/CSS og med grafik designet i Photoshop? :-)

- lad mig høre fra jer..
/ Rasmus Grundtvig

Hej Rasmus! Skide god måde at få nogle gode refferancer på ingen tvivl. Jeg sidder inde med en lille og hurtig opgave som du godt må leje lidt med, alt efter kvaliteten af det du levere er jeg villig til at sende et symbolsk beløb direkte ind på din konto :D

Kort fortalt så handler det om at designet skal kunne bruges til det samme koncept som dgs.dk (de gule sider). Det skulle være meget lige til og hurtigt at lave. Er det sådan at du kan give mig dit tlf nr samt e-mail adresse for så ringer jeg dig lige op i morgen og fortæller nærmer om sagen, sådan at du har en ide om hvilken grafisk vej designet skal ;)

Hej så længe og rigtig god aften.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 19:23

Daniel Zambelli:

Rasmus Grundtvig:

Hej alle,

- lad mig høre fra jer..
/ Rasmus Grundtvig

Hej Rasmus! Skide god måde at få nogle gode refferancer på ingen tvivl. Jeg sidder inde med en lille og hurtig opgave som du godt må leje lidt med, alt efter kvaliteten af det du levere er jeg villig til at sende et symbolsk beløb direkte ind på din konto :D

Kort fortalt så handler det om at designet skal kunne bruges til det samme koncept som dgs.dk (de gule sider). Det skulle være meget lige til og hurtigt at lave. Er det sådan at du kan give mig dit tlf nr samt e-mail adresse for så ringer jeg dig lige op i morgen og fortæller nærmer om sagen, sådan at du har en ide om hvilken grafisk vej designet skal ;)

Hej så længe og rigtig god aften.

Hej,

rasmus@lillers.dk
42 20 26 08

/Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:15

Rasmus Grundtvig:

Hej alle,

- lad mig høre fra jer..
/ Rasmus Grundtvig

Har ikke fundet nogle webmaster der kan rette min wordpress , så ingen strippere liggere øverste eller nederste på disse her sider 2 sider http://www.stripdanmark.dk/kategori/book-pigestripper og http://www.stripdanmark.dk/kategori/book-mandestrip evt. lave et bedre banner og logo til min hjemmeside

har yderste meget tekst på siden og der er mange andre sider jeg arbejder med at få op og  køre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)