Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redzone Global

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
SEO debatter er normalt ikke noget jeg følger med i, med denne har godt nok fanget min interesse.
Normalt ville jeg sige at det ikke betyder så meget, at man ikke bruger sit rigtige navn. I denne tråd hvor beskyldningerne er ret hårde ville jeg syntes at det var passende at Webnørd gav sig til kende.
Om hans beskyldninger holder eller ej skal jeg ikke afgøre, men glæder mig til at hører DeMib´s svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:21

Nu tror jeg slet ikke vi skal forvente et svar fra Mikkel. Men hvem ved!?

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:36
Kenneth: havde selv samme tanke.
Hvis denne tråd omhandelede mit firma ville jeg afvente Webnørd gav sig til kende. Ville vide hvem der beskyldte os for at lave uetiske forretning, især hvis det så viste sig at være et andet firma i min brance
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:37
Hvis jeg var Mikkel, ville jeg totalt ignorere denne debat.

Ingen tvivl om at han har et iltert temperemant, men han deler gratis ud af sin viden, der normalt ville koste kassen og de to ting opvejer jo nok hinanden...

Han har uden tvivl pisse travlt og fokuserer så sikkert mere på steder hvor han kan bidrage konstruktivt og/eller tjene penge, frem for at forsvare sig imod anonyme angreb.

Dbh Martin

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:24
...Tømremestre og Murermestre hjælper hinanden, de bekriger ikke hinanden i aviserne eller andre steder vel! – min hammer er bedre end din hammer, vi har bedre murskeer end den anden murermester, det har jeg aldrig set nævnt nogen steder...

Jeg kan godt forstå, hvad du mener. Og jeg er ganske enig med dig. Mudderkastning er desværre ved at være mere reglen end undtagelsen her på Amino.Ja, det er faktisk ved at være værre end på UseNet :-((

Mht. cloaking, så troede jeg egentligt, at det var ved at være et overstået kapitel. Det er vel 3-4 år siden, at søgemaskinerne begyndte at få  fokus på det. Og det er direkte udelukkelse, hvis søgemaskinerne finder ud af det. Jeg ville da skyde på, at det idag er den højeste risc profile, man kan lægge på et site.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 00:30

Jeg kan godt forstå, hvad du mener. Og jeg er ganske enig med dig. Mudderkastning er desværre ved at være mere reglen end undtagelsen her på Amino.Ja, det er faktisk ved at være værre end på UseNet :-((

Jeg ved ikke hvor du kigger, eller hvordan du definere mudderkastning, men jeg synes Amino er et af de mest seriøse fora på nettet hvor mudderkastningen er så minimal den nu kan være taget i betragtning af så mange mennesker der dagligt debattere forskellige emner.

Jeg kalder det ikke mudderkastning når en aminobruger spørger indtil et firma der har givet dem et tilbud eller lign., ja det er korrekt der ofte stilles meget kritiske spørgsmål til de firmaer, og dit eget CMS har jo fået sig en grundig tur, hvor der blevet lukket både sikkerhedshuller samt du fik rettet skønhedsfejl.

Det eneste sted der er mudderkastning er i MLM kategorien, men det er sådan set også næsten stoppet efter den blev fjernet fra dagens indlæg.

Men det var vidst OT.  

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:12
Hvad angår cloaking, så mener jeg bestemt ikke det er et overstået kapitel. Det bliver blot udført meget mere raffineret end normal fattigmands-cloaking med javascripts, som søgemaskinerne let opdager. Jeg tror selv Mikkel vil give mig ret her

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)