Søger et lille firma der måske allerede har en hjemmeside, som dog trænger til et nyt design eller blive piftet lidt op og ikke har det store budget eller kendskab til det med hjemmesider.
Vil gerne prøve min nye kollega af, og jeg tilbyder derfor en gratis hjemmeside til den som skulle være interesseret.
Eftersom det tilbydes gratis forventer jeg naturligvis ikke at de interesserede kommer med en webshop eller stor side med 100 pages. Men hvis du f.eks. blot har en firmaprofil eller lign. oppe som du gerne vil se i et anderledes design.
Det er naturligvis 100% uforpligtende, og jeg kræver såmænd ikke andet end et godt ord omkring hvis du kan lide produktet. Hvis ikke, er det helt i orden og du kan naturligvis beholde dit gamle design.
Skyd løs i denne tråd med links til din nuværende hjemmeside, og hvis du p.t. ikke har en hjemmeside så fortæl kort hvad du ønsker.
Jeg kunne bestemt være interesseret - er dog ikke hjemme før mandag - men skulle du ikke få andre bedre henvendelser, så kan jeg mandag kontaktes på hpj@heipa.dk.
Jeg har 2 sider i vil kunne vælge imellem! Det drejer sig om følgende:
www.nolimitentertainment.dk
www.onefone.dk
Som i kan se mangler de begge en ordentlig overhaling, men jeg har hverken tid eller kundskaber til at klare det selv, så det ville være super hvis i kunne tager jer kærligt af 1 af dem!