Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords ekspert ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontakt til en større dansk virksomhed, som administrerer hundredevis af AdWords konti for andre virksomheder.

I den forbindelse skal jeg bruge en AdWords ekspert, som har lang og grundig erfaring med AdWords administration.

Jeg forestiller mig at vedkommende skal hyres for 1 enkelt dag. Her skal der undervises i avancerede AdWords teknikker, og nuværende arbejdsgang skal optimeres.

Jeg vil gerne understrege at der er en EKSPERT jeg efterspørger.

Som udgangspunkt har jeg tænkt at forhøre mig hos Karsten fra strategen.dk, da jeg har god erfaring med ham fra tidligere.

Jeg vil dog høre om der var andre personer der kunne anbefales?
Thomas Rosenstand ville jeg også gerne have haft til at komme, men han er vist flyttet til USA.

PS: Virksomheden hvor "kurset" skal foregå ligger i Århus

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:47

Hej Tobias

Jeps - jeg bor i Florida nu. Men jeg kommer måske en tur til Danmark i november. Det er sikkert for sent i forhold til dit projekt?

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:53

Hej Thomas

Jeg vil ikke udelukke at det kan blive relevant selvom det først kan blive i nov.
Jeg havde fornøjelsen af at være til et SEO foredrag af dig hos DIAS Danmark for godt et års tid siden, så det var derfor jeg kom til at tænke på dig - os så selvfølgelig pga dine indlæg her på Amino.

Hvis ikke jeg får arrangeret nogen med feks Karsten N forinden, så lad os lige tage kontakt til den tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:16

Hej Thomas

Vi har 2 eksperter på AdWords i Green Click Media, og jeg har lige forhørt mig med den ene af dem omkring din forspørgsel, og han mener ikke at 1 dag er nok.

Hvis du er interesseret i at tale med en af dem for at høre mere - men også at vi kan blive klogere på hvad det kræver, så lad mig vide hvad nummer de skal ringe til dig på.

God Weekend.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:34

Vil helt klart anbefale dig Mohammad Dadkhah fra Analyzers.dk :)

Han er rigtig dygtig! Han arbejder med mange store kunder, bla. Fullrate :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:08

Christopher Roelann:

Vil helt klart anbefale dig Mohammad Dadkhah fra Analyzers.dk :)

Han er rigtig dygtig! Han arbejder med mange store kunder, bla. Fullrate :)

Jeg kan også varmt anbefale Mohammad.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)