#Jonas
Tak :-) Som med Jonas D, så er det virkelig betryggende, at høre fra tidligere besøgende, som giver positiv feedback!
#Mikael
Du har reti begge dele! Tak for tippet, siger det lige videre til SEO hjælperen :-) Håber stripper branchen klarer krisen ;-)
#Ken
Tak! Noget af et kompliment! :-) Ja, det var også planen, at vi, om ikke med det samme, så senere skulle komme til at konvertere bedre. Vi har allerede lavet en del kritiske ændringer, som vi føler, burde hæve konverteringsraten, nu må vi vente at se. Redesigns konverterer jo som regel dårligere til at starte med, desværre.
#Simon
Hej Simon. Først og fremmest. Tak!
Vi får sat vores udvikler til at kaste sig over Chrome.
Vi har ingen mærkevarer, så på det punkt håber jeg, at du vil bære over med os :-)
Siden er lidt langsom, ja. Vi er enige. Det er én af de ting, vi skal have set på. 95% af produktbillederne er fx .png, hvilket jo ikke ligefrem hjælper på hastigheden.
Der er fint salg i Casio urene :-) Jeg er glad for at høre, at du synes siden ligger op til mere high-end produkter, da vi ikke føler, at dette er en dårlig ting :-)
Mange tak for feedback!
#Holger.
Tak for feedback! :-)
Jeg vil måske godt give dig ret i, at når man kigger overordnet på sitet, så ville det se bedre ud, hvis alle billederne havde helt hvid baggrund. Men ser man på enkelte billeder, som ikke har helt hvid baggrund, så er de næste pænere end de helt hvide. Så det er lidt både og.
Måske skulle vi overveje at lave dem alle sammen "ikke hvide", altså med en mere naturlig lys/grå baggrund. Det er dog et kæmpe arbejde :-) Det er dog taget til efterretning :-)