Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design, www.trendhim.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot design , jeg synes siden er super den skal findes ekstrem godt i søgemaskinerne

Dog teksten forsiden er mest  skrevet i et billedet første side google på besøger må der meget gerne være lidt indhold på mere end en et par linjer

husk lav en sælgende titlen til google vis man kommer fra søgemaskiner kan man se domæne navnet , jeg mener denne her <title>Accessories og smykker til mænd - Trendhim.dk</title>

lav den så beskrivende som muligt indenfor de rammer på de 67 tegn der vises på google

ellers super flot side tillykke med detSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 15:44

Hej

Super flot side!

Jeg har efterhånden set flere tusind webshops i min tid og dette er en af de flotteste jeg har set p.t.

Tillykke herfra! Big Smile

Jeg tror på at den vil kunne konvertere endnu bedre end før Smile

Mvh. Ken

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:32

Hej Sebastian, 

Jeg kan blot være enig med de andre. Rigtig fed side med lækkert design. 

Dog er der lige enkelte steder hvor der er et par grafikfejl men det bliver jo nok rettet snart :) 

Held og lykke med siden!

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:11

Først og fremmest, feeedt design! top dollar!.

Jeg vil ikke give den 4 ud af 5, da det er for lidt.
så jeg vil sige 9 ud af 10.

• Som andre har udpeget, har i et par enkelte fejl i grafikken i div. browser.. ( jeg bruger chrome )
  • Mangler at kunne navigere efter mærker.
  • Siden er lidt langsom, selvom jeg sidder på 12mbit

Jeg synes desuden lægger op til mere hi-end produkter. (Dette er ikke nødvendigvis en dårlig ting) Hvilket jeg ikke synes det er. 
Jeg kender mange der render rundt med et armbåndsur til over 3-4.000, Men jeg kender _ikke nogen_ som vil bruge 500kr på et casio digital ur, det kunne være mega fedt, hvis i var "eksperter" inde for det i solgte. 

Skal selvfølgelig ikke bestemme jeres forretningsplan. =) 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:15

Super lækkert site.

Når det nu er så godt, så vil det være en god ide lige at optimere de sidste procenter.

I har ikke ens baggrund på alle fotos. Det kan I gøre let ved at bruge http://www.addmask.com/

Mvh

Holger

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 22:44

#Jonas

Tak :-) Som med Jonas D, så er det virkelig betryggende, at høre fra tidligere besøgende, som giver positiv feedback!

#Mikael

Du har reti begge dele! Tak for tippet, siger det lige videre til SEO hjælperen :-) Håber stripper branchen klarer krisen ;-)

#Ken

Tak! Noget af et kompliment! :-) Ja, det var også planen, at vi, om ikke med det samme, så senere skulle komme til at konvertere bedre. Vi har allerede lavet en del kritiske ændringer, som vi føler, burde hæve konverteringsraten, nu må vi vente at se. Redesigns  konverterer jo som regel dårligere til at starte med, desværre.

#Simon

Hej Simon. Først og fremmest. Tak!

Vi får sat vores udvikler til at kaste sig over Chrome.

Vi har ingen mærkevarer, så på det punkt håber jeg, at du vil bære over med os :-)

Siden er lidt langsom, ja. Vi er enige. Det er én af de ting, vi skal have set på. 95% af produktbillederne er fx .png, hvilket jo ikke ligefrem hjælper på hastigheden.

Der er fint salg i Casio urene :-) Jeg er glad for at høre, at du synes siden ligger op til mere high-end produkter, da vi ikke føler, at dette er en dårlig ting :-)

Mange tak for feedback!

#Holger.

Tak for feedback! :-)

Jeg vil måske godt give dig ret i, at når man kigger overordnet på sitet, så ville det se bedre ud, hvis alle billederne havde helt hvid baggrund. Men ser man på enkelte billeder, som ikke har helt hvid baggrund, så er de næste pænere end de helt hvide. Så det er lidt både og.

Måske skulle vi overveje at lave dem alle sammen "ikke hvide", altså med en mere naturlig lys/grå baggrund. Det er dog et kæmpe arbejde :-) Det er dog taget til efterretning :-)

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 22:48

Fedt Sebastian. 

Held og lykke fremover :-) 

Jonas.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)