Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hmm kunne godt bruge chancen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino´er.

Først og fremmest er jeg lidt usikker på om jeg må poste denne type besked her...? Hvis ikke så må i endelig sige til.

Ja... Jeg tror et eller andet sted at jeg skriver dette indlæg for at finde ud af om min mave fornemmelse er rigtig. Men for at i skal kunne komme med jeres vurdering, må jeg nok heller lige forklar.

Jeg er 28 år gamle og er desværre ufaglært. Jeg har siden jeg starten på arbejdsmarkedet, primært beskæftiget mig med salg og marketing. Alt lige fra mødebooker, ejendomsmægler samt kørende sælger. Derudover har jeg haft en mindre virksomhed i et par år, hvor jeg arbejde med webdesign. Jeg har sådan set altid leget med webdesign (grafisk design). Men for ca. 2 år siden, besluttede jeg mig for at nu skulle det være! Jeg skulle have en uddannelse. Jeg søgte naturligvis voksenlærepladser hos dvs. grafiske virksomheder. Nu var det ikke sådan vildt mange jeg søgte hos, men uden held. Så fik jeg et tilbud om at gå i voksenlære som Tømrer og jeg tog imod, 3 mdr. inde i forløbet kom krisen og siden har jeg faktisk ikke lavet eller lært noget, min mester tog mere eller mindre også r.... på mig. Han lovede mig at han nok skulle finde en løsning. Løsningen var så at han købte en Vindues fabrik hvilket betød at jeg igennem de sidste 2 år, har ryddet op, vasket op og monteret vinduer. Nu tænker du sikkert, det er da bare med at komme væk! Ja det kan man sige, men jeg har et dejligt hus i Korsør på Sjælland, bil, kæreste samt hund og det er ikke gratis hehe.  Nu er han så ved at lukke, det være ikke længe.

Så jeg står overfor et valg!

Skal jeg vælge at give den max gas og følge min drøm, om at komme i voksenlære hos en grafisk virksomhed

eller.... Nej. jeg har ikke rigtig noget andet end et job som sælger.

Nogle vil sige find en anden læreplads, men 1. så er det mere eller mindre umuligt og jeg må nok blankt arkende, at jeg fuldstændig har tabt gejsten for at fortsætte i faget. Så der skal ske noget andet, men det skal sku være en udd.

Hehe, jeg har jo mere eller mindre skrevet hvad det er jeg vil! 

Jeg syntes bare det er svært at finde nogen som kan tilbyde mig en voksenlæreplads.

Du kan se hvad det er jeg arbejder med herunder:

www.martinegesoe.dk

Ud fra dette site må der være nogen herinde der kan vurdere om det er godt nok til at søge videre på. Jeg arbejder mest med webdesign i photoshop, jeg er ok til lidt html, men det er absolut ikke min stærke side. Jeg kan lidt 3D og flash (swishmax). Men det er jo også derfor jeg gerne vil i lære, for at blive endnu bedre.

Håber det er nogenlunde til at forstå min problemstilling.

Med Venlig hilsen

Martin Egesø

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:59

Overordnet set ser det meget pænt ud, men dine bogstaver er blevet lidt kantede, og det gør det svært at læse.

Hvis du vil satse på webdesign, skal du nok ikke lave hele siden i flash, for det fungerer meget dårligt i forhold til søgemaskinerne.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:14

teksten på siden, er lidt svære at læse vælge en bruger venlig tekst , jeg gætter på det er størrelse 8-10 i word  der er brugt , brug størrelse 12

SEO og flash ved de fleste er nærmest en umulig opgave , vis du skal tilbyde hjemmeside opbygning, vis du kan kombinere HTLM ren læsbar tekst for google og flash spiller bare ikke samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)