Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder Vores Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi er et nystartet projekt som fokuserer på at lave hjemmesider. Vi har brug for lidt feedback til vores hjemmeside - konstruktiv kritik er aldrig dårligt. Samtidig må positive ting ved sitet også nævnes.

www.PraxicWeb.dk

//PraxicWeb

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:20

Jeg foretrækker at kunne se hvilken virksomhed jeg handler med, og jeg ved at også mange andre har det på samme måde. Så synlige virksomhedsoplysninger er et must, også selvom man kommer fra Lolland :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej PraxicWeb

Jeg tror generelt i skal re-tænke den måde i laver sites på. Ikke så meget teknisk, men kommunikationsmæssigt.

En lille øvelse som kan være sund, er at holde hånden over alt almindelig tekst på forsiden og så få overskrifterne til at fortælle hvad i tilbyder og hvorfor man skulle vælge jer som leverandør.

Husk, at et firma site primært handler om formindling af et budskab. I skal være knivskarpe på jeres budskab! Ellers bliver sitet højest en fin ramme om et grimt maleri.

Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 19:43

Under om os står der netop, hvorfor man skulle vælge os - kræver lige et klik på"Læs mere" linket.

Jeg synes selv, at vores overskrifter er dækkende nok - specielt med de undertitler vi har. "PraxicWeb leverer webløsninger til dig." står der som det første på forsiden. Du kan måske have ret i, at vi bør gøre det lidt mere tydeligt, hvad det er, vi tilbyder. Men at vi ligefrem skal re-tænke den måde, vi laver sites på - det ved jeg nu ikke helt. Under services har man også mulighed for at kommer mere i dybden.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:07

PraxicWeb:
Under om os står der netop, hvorfor man skulle vælge os - kræver lige et klik på"Læs mere" linket.

Det er også katastofalt! Prøv at check nogle stats for hvor lang tid folk er på en side og evt. også nogle eye-tracking studier.
Hvis ikke du på forsiden, indenfor et 1-2 sek. giver den besøgende en god grund til at blive, så er vedkomne væk, og det var så en kunde i aldrig fik.

Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 20:25

Kan godt følge dig - og det er selvfølgelig noget, vi skal have rettet.

Har du evt. nogle forslag til, hvad vi kan gøre bedre på forsiden - og evt. de andre sider, noget specifikt. Er godt klar over, at vi skal lægge vægt på at finde det, der vil fange kundens øjne - få netop personen til at blive på hjemmesiden.

Tak for det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:43

Nu kender jeg ikke jeres firma, så det er svært at sige hvad der er jeres unikke fordel og dermed det man skal slå på.
Hvis f.eks. i er gode på leveringstid, kunne en lidt catchy overskrift være noget med "Du er nu 2 dage fra din nye side", hvis I er meget billige kan det være "Komplet site kun 1000 kr".

En anden og effektiv strategi er, at vise kunden et billede af ham selv, med et smil på læben fordi han har handlet med jer. Det er selvfølgeligt i overført betydning, man får taget et billede af en reference kunde, der ligner typiske kunde, også under bygger man med en case.
På den måde signalerer I, at I forstår kundens forretning og intressere sig for den. I stedet for bare at være tekniknørder der taler i koder. Det er iøvrigt utroligt, så meget ros man kan få skrevet ind i en case.

Det var et par ideer, men ultimativt er det optil jer!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:00

Designet ser okay ud Smile

alle de punkter på hvilken ting i tilbyder , undersiden service hvad betyder det hvilken galleri tilbyder , hvilken blog tilbyder , hvilken gæstebog tilbyder i mv. alle de punkter er jo vidt begreb i skriver , lav undersider der forklare hver enkelte punkte dette giver også indhold til søgemaskinerne

frem med jeres CVR nummer vis i er oprette som virksomhed

husk lav en sælgende titlen til google vis man kommer fra søgemaskiner, forstr man ikke rigtigt hvad side omhandler , jeg mener denne her <title>PraxicWeb - FORSIDEN</title>

lav gerne med alle 67 tegn der vises på google , husk brug titlen til jeres søgeord og en beskrivende titlen derved brug ikke ord som forside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 15:16

Tak for de gode råd Lundsby - det er noget, vi vil arbejde videre med. Hjemmesiden vil inden længe blive opdateret med en ny forside - evt. også rettelser andre steder (ikke for meget tale i koder).

//PraxicWeb.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:41

Ganske udmærket side med fedt og stilfuldt design.

Som det er blevet nævnt af de andre bør i overveje at sætte jer ind i kundens hoved.

Der alt for meget tekst så prøv at smid det på undersider...

Hvad er det vigtigste at fortælle? Smid det på forsiden i punktformer eller lignende

Husk at snakke kundens sprog og ikke "nørde" sprog

Man kan ikke trykke på logo'et. Lidt træls når man vil tilbage til forsiden

Mangler info om firma

Manger handelsbetingelser

Priser måske? 

Evt. udtalelse fra referencer om jeres opgave? 

Det var lige et par forsalg herfra!

Held og lykke med siden :)

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)