Vi er en ny opstartet virksomhed der udelukkende sælger via webshop på B2C markedet. Vi sender pt 200 pakker om måneden og det tal er kraftigt stigende. Derfor leder vi efter en god partner der kan tage sig af at pakke ordrene og sende dem.
Vi er meget interesserede i at høre fra andre der har erfaringer med både pakkehotel og forsendelsesleverandør. Så vidt jeg kan forstå er Post Danmark de bedste til at håndtere B2C pakker....Eller hvad?
Hvis der er andre i samme situation kunne vi evt slå os sammen i søgningen efter leverandør og derved opnå en bedre pris.
Jeg har en fuldtidsmedarbejder til min webshop, så vi kan godt håndtere pakningen af dine ordrer til en fornuftig pris.
Jeg vil anbefale at du lader folk bestemme selv om de vil have med Postdanmark og GLS.
Vi har samarbejdet med GLS de sidste par uger omkring deres pakkeshop-løsning - de henter pakkerne her og leverer dem til en pakkeshop hvor kunderne kan afhente. Det har fungeret fint, bortset fra lidt startproblemer - de ser ud til at levere til tiden og de ser ud til ikke at stjæle pakkerne undervejs, så
En masse har allerede svaret på dit indlæg kan jeg se - Jeg kan se du søger erfaringer med os, men det er nok ikke så nemt da vi er forholdsvis nye.
Dog er vi meget stærke på IT og teknologi hvilket giver os en klar fordel i forhold til automatisering af processer, hvilket minimere vores fejlmargin.
Vi lever af lige netop den service du søger, så jeg håber vi lige kan tage en snak inden du tager en beslutning.