Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Trenddeals.dk (kupon-idé)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg lancerer Trenddeals.dk i næste uge. Konceptet er hentet fra USA og går i sin enkelhed ud på, at vi tilbyder en god deal (oplevelse) på massage, restauranter eller teater med op til 90% rabat hver dag. Hver deal skal have et antal købere for at blive gyldig. Vi publicerer tilbuddet via vores website, e-mail, Facebook og Twitter

Vi har allerede en række aftaler, men hvilke deals/oplevelser ville I være interesserede i? 

Jeg vil virkelig værdsætte at høre eventuelle forslag eller forbedringer til websitet.

Bedste hilsner

Andreas

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt apple tilbehør kunne være interessant

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert... det er præcis high-end oplevelser og produkter, som vi leder efter.  

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

wellness ophold i danmark, tyskland eller lign tæt på.

elektronik udstyr som TV, musik osv.

Musiknumre måske? Særligt tilbud hvis der er 500 mennesker som køber samme nummer

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan forresten se vores facebook page på http://www.facebook.com/pages/Trenddeals/111843918857416?ref=ts

Vi har sørget for at lave en fbml landing page, for at optimere vores chancer for at konvertere dem til fans. Er der andet I synes, vi kan gøre for at få dem til at blive fans eller sende det videre til venner? 

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho,

Super god idé med musiknumre. Den er noteret Smile

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Apple produkter helt sikkert!

Hvis konceptet er at i indhenter mængderabat fra virksomhederne ved køb af et vist antal så lyder det som en super ide!

i skal dog nok overveje hvem der står tilbage med garanti osv.

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er netop mængderabat (eller kollektiv købekraft), der er grundkonceptet. Vi laver aftalen med virksomheden som et socialt marketingværktøj, hvor de let og omkostningsfrit (de betaler kun betalende kunder) kan få omtale. Det er derfor virksomheden, der har ansvaret for produktet eller services, der tilbydes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville ligge menu strukturen øverste på siden min lille computere skulle jeg ved hver underside køre nedad hver gang jeg skulle se jeres andre undersider ,

prøv at sætte jer ved en lille skærm og i vil bemærke at man overhovedet ikke opdager der er undersider på siden, kun fordi jeg ville give feedback på siden brugte jeg den ekstra tid , ellers havde jeg ikke opdaget der var andre undersider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår setuppet - Man kan få en god deal, men kun måske og hvis man inviterer flere tiol at tage tilbuddet  eller?

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)