Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online-markedsføring af niche-webshop...?!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen :)

Det er 100 år siden jeg har været herinde - man får hurtigt nok at se til med både studie, firma og en masse ideer man absolut skal rode sig ud i hehe

Det jeg vil spørge om er ang. en webshop-idé, der uden tvivl kan røve mig for endnu mere tid, men her kommer den alligevel:

Jeg har fundet nogle virkelig fede t-shirts på en studietur i europa - T-shirts som er meget anderledes end hvad man kan få her hjemme i dag. Der er mange variationer og motiver så der burde være nok til at kunne starte en webshop kun med disse produkter. Der er tale om special produkter med fede detaljer (ikke bare et påklistret tryk) og den primære målgruppe vil være unge mænd/drenge mellem 10-35. 

Mit spørgsmål er bare; Hvordan laver man online-markedsføring på noget som der er SÅ meget af på nettet i forvejen? De t-shirts man kan finde i dag er ikke halvt så fede/unikke som dem jeg vil sælge, men de vil jo nok bruge mange af de  samme søgeord til SEO og AdWords :-/ Facebook vil ikke være så slem at bruge, da der jo er billeder, men hvis det kun er tekst så ser jeg en del udfordringer... 

Skal man måske gå helt anderledes til værks med sådanne produkter?

Er ked af at jeg ikke kan vise et par eksempler frem af trøjerne på nuværende tidspunkt, men vil gerne have forhandlet mig til eneret i dk inden det bliver offentligt. MEN skal nok råbe op herinde hvis projektet kommer videre til opstartsfasen :)

Det var alt fra mig  - ved der er mange kloge mennesker herinde, så håber I har lyst til at spare lidt med mig på denne idé :)

Mvh René W.

Fra Eindhoven
Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)