Jeg har en wordpressblog tilknyttet min webshop, og jeg har i dag forsøgt at installere nyt tema, men mine indlæg vises ikke.
Der var, da jeg købte shoppen og blog, installeret en del temaer, og når jeg skifter til dem så vises alle indlæg, men altså ikke ved installation af nye temaer.
Jeg har forsøgt at eksportere indlæg, installere det nye tema og importere indlæg - uden held.
Der er forsøgt med forskellige temaer.
Et andet problem jeg har, er at jeg ikke formår at få stillet tekst og billede op over hinanden. Er der en, der har et tip til hvordan jeg undgår ombrydning af tekst omkring billeder.
Ja, det endte jo med at være en lidt større opgave at få det til at virke, fordi din Wordpress skulle opdateres fra en ret gammel version til den nyeste version.
Springet i versioner var så stort at der gik fejl i den for specialtegn som ÆØÅ, så jeg måtte rydde op i det i databasen og i temafilerne også.
Men det endte lykkeligt til sidst, så nu kan du skifte temaer alt det du vil! :-)
Se her:
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Havde ikke forventet at det skulle blive sådan en opgave - jeg var jo bare nysgerrig efter at se hvorfor du fik den fejl, som jeg ikke var stødt på før.
Men når først man er i gang kan man jo ikke lægge det fra sig inden det hele virker igen, så du endte lige med at få en større omgang opdatering og tegn-retning med i købet. :-)
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.