Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på nyt produkt design

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt den ikke helt passer ind, men der var ikke rigtigt andre steder at smide den. :-)

Vi sælger i dag produktet RazorPit som er en sliber til barberblade. Vi havde nogle problemer med det nuværende produkt i forhold til designet, og har derfor valgt at redesigne enheden.

Dette er designerens endelig oplæg til hvordan den nye RazorPit skal se ud. Derfor vil vi gerne høre så meget feedback som muligt.

Ser den godt ud?
Forstår du hvad det?
Forstår du hvordan du gør?
Hvad skal vi tilpasse?
Skal vi designe videre?

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu har jeg selv benyttet RazorPit, samt givet flere af dem væk i gaver :)

1)
Den ser en del bedre ud, end den gamle version. jeg kan især godt li' at den har fået en mere "rund" form - og måske virker knap så voldsom som den første.

2)
Jeg er helt med på hvad jeres produkt er, og er ret vild med det!
- Men ud fra billedet - bestemt ikke. - Kunne godt Savne et andet produktfoto / setup. Gerne med en skaber eller 2 (Både i forbindelse med slibningen, men også som "stander)

3)
Jeg forstår hvordan jeg gør, men kun fordi jeg selv har haft den i hænderne - igen vil jeg mene at i får profileret den bedre, ved at få lavet nogle flere / andre fotos.

4) Jeg savner muligheden for at hænge den op, eller fastgøre den i en skuffe. Yderligere, kunne det være fedt, hvis man kunne "påmontere" sit eksisterende barbergrej (skraber, blade osv)¨på bagsiden - evt. en skumbeholder?!

5) Er i selv tilfredse med designet? - i Så fald nej. :P

- Ved ikke om ovenstående kan bruges, yderligere spørgsmål så råber i bare højt :)

Min legeplads - http://stofs.dk
Blog & Web om alle mine projekter !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)