Jeg ved godt den ikke helt passer ind, men der var ikke rigtigt andre steder at smide den. :-)
Dette er designerens endelig oplæg til hvordan den nye RazorPit skal se ud. Derfor vil vi gerne høre så meget feedback som muligt.
|
Hej.
Nu har jeg selv benyttet RazorPit, samt givet flere af dem væk i gaver :)
1)
Den ser en del bedre ud, end den gamle version. jeg kan især godt li' at den har fået en mere "rund" form - og måske virker knap så voldsom som den første.
2)
Jeg er helt med på hvad jeres produkt er, og er ret vild med det!
- Men ud fra billedet - bestemt ikke. - Kunne godt Savne et andet produktfoto / setup. Gerne med en skaber eller 2 (Både i forbindelse med slibningen, men også som "stander)
3)
Jeg forstår hvordan jeg gør, men kun fordi jeg selv har haft den i hænderne - igen vil jeg mene at i får profileret den bedre, ved at få lavet nogle flere / andre fotos.
4) Jeg savner muligheden for at hænge den op, eller fastgøre den i en skuffe. Yderligere, kunne det være fedt, hvis man kunne "påmontere" sit eksisterende barbergrej (skraber, blade osv)¨på bagsiden - evt. en skumbeholder?!
5) Er i selv tilfredse med designet? - i Så fald nej. :P
- Ved ikke om ovenstående kan bruges, yderligere spørgsmål så råber i bare højt :)