Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP ER DENNE SIDE FAKE

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Emil Pedersen:

Paypal og moneybookers er ikke det samme som svindel, hvilket jeg heller ikke påpeger i ovenstående svar, jeg syntes bare at paypal og moneybookers er lidt en amatør løsning, hvilket ikke ville være et firma jeg ville handle hos.

Okay så verdens største online betalingssystem er en amatørløsning... Javel javel...

Nu er fakta bare, at det som erhvervsdrivende er meget mere sikkert, at modtage betalinger via Paypal en f.eks PBS. Klager kunden ved PBS, så taber webbutikken sagen + får et gebyr smidt i hovedet på 250 kr. Ved Paypal har man i det mindste nogle rettigheder!

Hej igen.

Det er en amatørløsning iforhold til en dankort løsning.

Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget om sikkerhed, så jeg kan ikke se hvad det har af betydning i denne sag?
- Og ja, det er meget meget nemmere med paypal, men mange kunder stoler ikke på paypal iforhold til dankort, her snakker jeg om at kunden bliver viderestillet til en anden side inden køb af produktet, og det er der mange der ikke føler sig sikker ved.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:32

Mathy:

Først og fremmest kik på domænet. Da det hedder "cc.cc" i slutningen tager jeg det som utroligt uprofessionelt og upålideligt. Hvem ville have et sådan domæne? Forestil dig "google.com.com".

Bruger du samme argumentation overfor co.uk eller tilsvarende domæner? Det er en smart, og ret udbredt måde at begrænse og reservere top level domains.

Emil Pedersen:

Så du ville hellere betale på en vilkårlig kreditkort løsning end igennem PayPal (På en udenlandsk side)?

Nu er det jo ret svært for udenlandske webshops at integrere en PBS løsning - og hvorfor skulle de også.

PayPal er en glimrende og professionel måde at modtage betalinger på over internettet - og skulle de nogensinde kunne modtage dankort vil jeg også mene at det er den absolut mest professionelle måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41

gweb:

HEJ ISSA

SYNES DU IKKE OGSÅ AT DET ER PÆNT IRRITERENDE AT LÆSE EN HEL TEKST KUN MED STORE BOGSTAVER?

DeT kAn NæStEn KuN bLiVe MeRe IrRiTeReNdE hViS dU sKiFtEr ImElLeM sToRe Og SmÅ bOgStAvEr.

HVAD MED AT DU SKRIVER MED ALMINDELIG SKRIFT FREMOVER PRÆCIS SOM ALLE OS ANDRE?

TUSIND TAK FOR DAGENS TOTALE GRINER.... YesBig SmileBig SmileBig Smile -den var gó

Há en pragtfuld dag derude

Sanne

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:58

Jeg synes den var total barnlig, sanne...

Der er dog noget med at paypals "penge" ikke kan leveres tilbage 100%.. PBS kan altid trække pengene tilbage..

En fusker kan vel altid nå og trække pengene ud, inden kunden ser det er fusk og får det anmeldt

MedieHuset

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:58

Du har misforstået det jeg skrev.

Jeg skrev "cc.cc" og "com.com".

Vi snakker ikke om "co.co" eller "uk.uk".

Jeg er da godt klar over at "co.uk" er et fint domæne.

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 12:00

Hvorfor er cc.cc værre end co.uk? cc er et top level domain præcis som co - det er vel bare den måde man har valgt at administrere domæner på i det pågældende land.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:01

gweb:

Mathy:

Først og fremmest kik på domænet. Da det hedder "cc.cc" i slutningen tager jeg det som utroligt uprofessionelt og upålideligt. Hvem ville have et sådan domæne? Forestil dig "google.com.com".

Bruger du samme argumentation overfor co.uk eller tilsvarende domæner? Det er en smart, og ret udbredt måde at begrænse og reservere top level domains.

Emil Pedersen:

Så du ville hellere betale på en vilkårlig kreditkort løsning end igennem PayPal (På en udenlandsk side)?

Nu er det jo ret svært for udenlandske webshops at integrere en PBS løsning - og hvorfor skulle de også.

PayPal er en glimrende og professionel måde at modtage betalinger på over internettet - og skulle de nogensinde kunne modtage dankort vil jeg også mene at det er den absolut mest professionelle måde.

Nu ligger landet sådan at jeg aldrig har handlet på nettet gennem en udenlandsk løsning, så jeg ved ikke hvad der er normalt og unormalt for en udenlandsk webshop, så der må jeg desværre skuffe dig og sige at ikke kan udtale mig omkring det.

Men men men, hvis jeg handler på nettet, så ville jeg personligt have det bedre ved at det hele kørte gennem dankort og intet paypal.

Jeg så desuden her den anden dag i programmet "Basta", at en mand havde oprettet en midlertidig webshop, og taget imod betalinger via. paypal og senere hen lukket firmaet ned, hvor han havde "svindlet" de folk der havde købt ting hos ham.
Af den simple årsag føler jeg mig mere sikker med en dankort-løsning.

Men det er jo bare min mening, og i har fuldstændig lov til at have jeres! :-) 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 12:04

Hvis der ikke står nogen penge på din bankkonto, eller hvis du har lukket din bank konto og er skredet fra alting så kan PBS heller ikke gøre alverden.

Du argumenterer for at du kun vil betale med dankort = du vil ikke handle på udenlandske sider. Så hold den ved det i stedet for at argumentere imod paypal.

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:05

gweb:

Hvorfor er cc.cc værre end co.uk? cc er et top level domain præcis som co - det er vel bare den måde man har valgt at administrere domæner på i det pågældende land.

Ja, men faktisk er der flere svindelsider med .cc.cc end .co.uk. Det kan måles. Ligesom der også er flere svindelsider med domænet wz eller lignende. Domæner er faktisk (i nogle tilfælde) en god idé at gå ud fra.

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 12:06

Okay, så nu er vi ude i statistik frem for om det er professionelt eller ikke :D.

Denne tråd er da fantastisk - alle udtaler sig faktuelt på baggrund af personlige preferencer: LOL

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)