Jeg har netop set TV Avisen på DR og er totalt målløs over, at Experian, det tidligere RKI / Ribers ønsker at registrere alle danskeres personlige økonomiske forhold!!! Det blev også nævnt, at det skulle koste penge at få forholdene oplyst samt at man ikke kunne få at vide, hvordan de var kommet frem til dem!!! Jeg er totalt chokeret Hvad synes du om det? Jeg var for en måned siden lige ved at lade mig overtale til at have deres logo på vores hjemmeside som bevis på, at vi er gode betalere - nu priser jeg mig lykkelig over, at jeg ikke hoppede på den, for jeg kunne aldrig drømme om at reklamere for en virksomhed, der er så meget ude af trit med de frihedsværdier vi danskere har. Kommer de nogen sinde igennem med det her i Danmark som det åbentbart er lykkedes for dem i USA, så bliver vi mennesker jo reduceret fra at være frie til at skulle opføre os på helt bestemte måder på grund af et kreditoplysningsbureau!!! Som en interviewet amerikaner sagde (så godt som jeg husker det): "Du skal sørge for at have din egen telefon fra du fylder 18 og sørge for at betale alle regningerne til tiden så du kan vise, at du er en god betaler". Er det et samfund du har lyst til at være en del af? Venlig hilsen, Christian |
Måtte lige tjekke datoen..... den 1. april er overstået. Jeg håber da godt nok at det er en joke.
Men det skulle ikke undre mig hvis det ikke er.... vandvittigt...