Hej Jytte
Du skal gøre dig kendt, det er vel ofte problemet når man starter.
En del af arbejdet med at gøre dig kendt kaster måske ikke ordrer af sig lige med det samme, men det kommer hvis din forretning er interessant nok.
Hvis du har et godt netværk, så få dem til at hjælpe med at oprette en facebook gruppe med lidt størrelse, her kan du skrive om det du sælger og lave nogle gode tilbud til medlemmerne, lav evt en konkurrence. Jeg er selv i gang med at udforske face book mulighederne, jeg deler gerne erfaringer uden beregning, så send en mail hvis du vil kigge med på mine tiltag.
Brug den blå avis, her skal nok komme respons hvis dine tilbud er gode nok, går ud fra at du har en informativ hjemmeside, du kan henvise til, fra responsen i den blå avis.
Du skal også være synlig på google og komme frem højt oppe i søgeresultaterne på søgeord, som er relevante for dig, her kan du også gøre meget selv hvis du sætter dig lidt ind i "teknikken", der er mange gode SEO tråde her på Amino, som man kan lære af.
På din hjemmeside kan du lave en blog hvor du skriver om emner i relation til det du sælger, her kan læsere også stille spørgsmål og kommentere.
Du kan også prøve at få noget redaktionel omtale i diverse relevante blade og ugeaviser, husk her at få din web adresse nævnt.
Når så du er blevet "kendt" skal du ikke sælge julenisser om foråret, du skal variere din hjemmeside og sørge for at den er interessant og aktuel.
De bedste hilsener
Italien Finn
Du kan selv gøre meget af ovenstående.