Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cykelalarm - God ide?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja!

Det er derfor man fx får stivkrampevaccination!

For at Forebygge det!

Det nytter ikke noget at få vaccinationen når man har fået stivkrampe!

Men jeg vil arbejde lidt videre på det, og så smider jeg lige en video op hvor jeg demonstrerer princippet in real life!

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 22:30

Hej.

GPS tracker glem det. jeg har en sådan i mit sortiment af sikkerhedsudstyr. Så hvis i vil købe den er i hjertens velkommen til at kontakte mig.

Inden længe kan i købe den i min Webshop: Nr1-shop.dk

Med venlig hilsen

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:31

Equinoxe:
Men jeg vil arbejde lidt videre på det, og så smider jeg lige en video op hvor jeg demonstrerer princippet in real life!

Sejt, det bliver da spændende at høre mere her.

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:51

Synes det lyder som en super ide.

Især på de ret bekostelige christianiacykler vil det jo være genialt

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 19:08

Så fik jeg en video op, check alarmen ud på;

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:20

Den er fed....

Der er helt klart et kæmpe marked hvis man kan opfinde noget der gør det umuligt at stjæle cykler. Jeg tror nok der bliver stjålet ca. en halv million cykler i Danmark om året. Kan ikke lige huske det nødagtige tal, men det kan du få fra politiet.

Hvorfor laver man ikke en ratlås som man kender det fra knallereter, således at cyklen kun kan dreje til venstre når den er låst.

Man kan ikke gøre noget ved dem der køre ud i en varevogn og organiseret stræler cykler, men det gælder om at stoppe de tyverrier der sker af fulde og dovne mennesker som lige står og mangler en cykel til at komme hjem på.

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 23:09

Jeg sad i toget her til aften, og tænkte på om man ikke kunne sætte strøm til cyklen for at forhindre angreb?

Som stødhegn, hvor en tyv får mange volt igennem sig?

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:14

Det lyder som en god ide. Der bliver jo stiålet mange cykler hver eneste dag. Så den alarm er en god ide

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:15

Lars Meyer:

GPS tracking er KUN en god idé hvis det kan skjules eller integreres i stellet.

Alle erfaringer fra Biler, både og andet udstyr med GPS tracking viser, at de løsninger hvor GPS'en er nem at finde eller er samme sted hver gang, der finder tyvene ud af det på nul komma fem.

Og hvad er gps'en værd, hvis tyven har fjernet den / destrueret den efter 2 minutter?

I mine ører lyder idéen med alarmen bedst, da den virker umiddelbart og vi larme og måske skræmme tyven væk med det samme. Der er selvfølgelig nogen udfordringer ved dette som der også nævnes her i tråden.

Jeg vil iøvrigt også til enhver tid foretrække at FOREBYGGE at min cykel bliver stjålet, frem for at skulle spore den efterfølgende med risiko for at stå ansigt til ansigt med cykeltyven - det tror jeg alligevel de færreste er interesseret i, særligt hvis det er organiseret cykeltyveri...

Det var jo også en mulighed at lade politiet stå face to face med cykeltyven :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:18

Det er en rigtig god idé fik stjålet 4 cykler på under et halvt år.. (har også fået smadret 1) 
Så please lav det..! og lav det billigt..  

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)