Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart med salg af vinduer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går med tanken om at opstarte med at sælge vinduer via nettet, jeg sælger og monterer iforvejen vinduer lokalt, men jeg vil gerne sælge til hele landet, jeg kan sagtens være med på priser og kvalitet, hvad mener i hvor stort er salget på nettet er vi blevet mere fortrolige med handel via nettet eller sidder vi fast i den gamle metode.

Ideen er at man skal kunne gå ind på min side finde det vindue man ønsker og så herefter vælge farve,glas osv, så indtaster man mål og får en pris med det samme.

Hvad syntes i, er markedet dækket af feks, (bedst-billigst.dk) (sparvinduer.dk)

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:28

Hvilken kvalitet er dine vinduer ? i forhold til bedst og billigst, sparvinduer, jydsk vindueskompagni

Er det nogen du selv laver eller ?

Hvor lang leveringstid er der på dine produkter ?

Men som du selv skriver er markedet mættet, tja der er ihvertfald mange om budet. Men hvis du kan levere et ordentligt produkt til en fornuftig pris er der da helt sikkert et markede

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:54

Hej Yngve

Den, der mest overbevisende forklarer, hvordan deres pris og kvalitet hænger sammen og at dette forhold er bedre end det, de potentielle kunder oplever hos komkurrenterne har masser af muligheder for at konkurrere på vinduesområdet.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 30. Mar 09
Skrevet kl. 22:24

Jeg har fået forståelsen af at pris kommer foran kvalitet, når jeg læser eller ser hvad folk vælger.

Jeg kan være med på begge dele, har i nogen ide om hvad omfanget er af salg på nettet?? 

Tilmeldt 30. Mar 09
Skrevet kl. 22:28

Jeg leverer en god kvalitet, og til meget gode priser da jeg sælger rigtig mange vinduer på års basis.

leveringstiden er ca 4-5uger, men der hvor jeg kan se de andre halter lidt er på servicen, de kæmper med kunderne om diverse fejl istedet for at imøde komme kunden undgå dårlig omtale osv, feks, bedst og billigst har et dårligt ry og desuden kom i rabatten.. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:01

yngve1602:

Jeg leverer en god kvalitet, og til meget gode priser da jeg sælger rigtig mange vinduer på års basis.

Lad mig tillade at vise, hvad jeg mener:

"Jeg leverer en god kvalitet"

Eller

(lille tænkt eksempel, hurtigt ud af ærmet)

Ifølge en undersøgelse foretaget på Teknologisk Institut holder et gennemsnitsvindue xx år.

De har fundet ud af, at indholdet af kernetræ er afgørende for holdbarheden og i undersøgelsen, som du kan hente fra deres hjemmeside her, kan du se at vores vinduer gennemsnitligt holder xx år længere end gennemsnittet.

Da udskiftning af vinduer gennemsnitlig koster en dansk familie xxx kr. om året kan du altså spare xx kroner ved at købe vores vinduer.

Hvad er mest overbevisende?

Hvem ville du købe dine vinduer af?

Hvad er denne tekst værd for en virksomhed i årlig omsætning?

Derfor: Gør hjemmearbejdet, når du skal markedsføre Wink 

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)