Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i hele verdenen ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder jeg gode reelle host rundt omkring i lande som Rusland, Kina , Brasilien osv ?

Jeg har kigget arkiverne igennem (og googlet) og har kun kunnet finde frem til host i USA, UK, DE og de mere " normale " lande at blive hosted i.

Jeg skal køre med unikke domæner i de lande

Tak :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:21

Overvej om du ikke kan køre det centralt og så med CDN, hvsi du skal være i så mange lande. Men det kommer selvfølgelig helt an på det konkrete scenarie.. :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:30

Hej Michael

Jeg skal bruge CDN, men ikke fra samme domæne, men fordi jeg håber på meget trafik :-)

Det er vigtigt at hvert domænenavn, er på det pågældende sprog.

For eks. : " www.tomater.com " så på spansk, russisk, kinesisk osv. Havde være mere simpelt med : " www.aktiv3.de  " eller  "de.aktiv3" , men som sagt skal beskrivelsen af produktet være i domænet, derfor selvstændig server

Jeg har ikke specielt forstand på det, så jeg håber jeg kan forklare mig godt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 19:04

Vil lige give mit besyv med - 

1:  der er ingen grund til at have en webserver i et specifikt land, med mindre man skal have sindsygt meget trafik, og lave svartider

2: Med en server i hvert land skal man have noget seriøst replikering sat op, da men ellers ville opnå at skulle vedligeholde alle servere hver for sig. 

3: Den elegante løsning ville være at placere 2-3 servere i knudepunkter verden rundt, som så svarede på alle domæner, og som replikerede internt.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:08

itoperators.dk:

Vil lige give mit besyv med - 

Mange tak :)

itoperators.dk:

1:  der er ingen grund til at have en webserver i et specifikt land, med mindre man skal have sindsygt meget trafik, og lave svartider

Det er ikke hélt korrekt ... det har nogle seo-mæssige fordele, hvilket med garanti også er grunden til de gør det :)

itoperators.dk:

2: Med en server i hvert land skal man have noget seriøst replikering sat op, da men ellers ville opnå at skulle vedligeholde alle servere hver for sig. 

Forkert.

itoperators.dk:

3: Den elegante løsning ville være at placere 2-3 servere i knudepunkter verden rundt, som så svarede på alle domæner, og som replikerede internt.

Det afhænger af behovet ... og hvis behovet virkelig er som adspurgt så er den elegante løsning ikke en absolut konstant :P

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:17

Hej Mikkel

Ja det er pga SEO fordele, og hvis vi er heldige, kan der komme voldsom trafik. Hvor meget ved jeg naturligvis ikke endnu. Men mit gæt er minimum 1000 unikke om dagen og op til (drømmescenariet ) 50-100.000 per dag fordelt udover de forskellige lande

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:50

Er der faktisk SEO maessige konsekvenser? Kan man ikke bare bruge Googles "Webmaster tools" til at saette Land og dermed faa samme effekt?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:53

Martin T:

Er der faktisk SEO maessige konsekvenser? Kan man ikke bare bruge Googles "Webmaster tools" til at saette Land og dermed faa samme effekt?

Det ville jeg også mene.. Det næste er vel så loading tiden af siden som kan blive et problem..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:52

Jeg har fundet svar på mit spørgsmål ved at lave en anden søgning på Google. Jeg kan ikke huske hvad jeg søgte på tidligere, men søger du på " Webhosting Brazil " og China osv osv, så kommer hotellerne.

Hvis der skulle være andre der skulle søge forkert , som jeg gjorde tidligere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)