Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs råd, stopper al internet-handel

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

Ville det ikke være en god ting hvis man ikke kunne være anonym på amino?

Det ville være en lorte ting. Når jeg sidder som direktør i en virksomhed og vil forhøre mig om forhold vedrørende massefyringer fx ville jeg da sætte pris på at kunne få et godt råd anonymt.

Tilsvarende hvis jeg arbejder på grænsen af hvad der kan forsvares over for SKAT eller tilsvarende. Ikke at jeg vil bryde reglerne, men der er ingen grund til at få unødig opmærksomhed den vej fra heller.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:40

Der er desværre mange svindlere alle steder, men med lidt fornuft jeg lidt baggrundsviden så kommer man langt :-)

Ja og så vend hovedet den rette vej når du/i handler.

Skal du købe så få noget på skrift så står du bedre

Skal du sælge så tag evt. halvdelen af beløbet.

Pas på hinanden derude..

MedieHuset

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:22

Det er altid irriterende, når man render ind i en dårlig betaler.

Men er dog meget nemmere at være en dårlig betaler når man kan gemme sig bag total anonymitet, jeg ville ikke handle med en "blank" Amino profil eller en hvilken som helst anden "blank" comunity profil.

Man kan selv sortere lidt i profilerne, jeg synes at det virker lidt useriøst at have ingen eller få person eller virksomhedsoplysninger på emner, som er helt uden "risici".

Men med risiko for kriminelt tyveri af personoplysninger er der også grænser for hvor fuldstændig man bør gøre sin offentlige profil.

Så ingen aftaler uden personlige mail's med grundige person/virksomhedsoplysninger, som man evt. kan lave kontrol på.

De bedste hilsener

Italien Finn

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)