Ville det ikke være en god ting hvis man ikke kunne være anonym på amino?
Det ville være en lorte ting. Når jeg sidder som direktør i en virksomhed og vil forhøre mig om forhold vedrørende massefyringer fx ville jeg da sætte pris på at kunne få et godt råd anonymt.
Tilsvarende hvis jeg arbejder på grænsen af hvad der kan forsvares over for SKAT eller tilsvarende. Ikke at jeg vil bryde reglerne, men der er ingen grund til at få unødig opmærksomhed den vej fra heller.
Det er altid irriterende, når man render ind i en dårlig betaler.
Men er dog meget nemmere at være en dårlig betaler når man kan gemme sig bag total anonymitet, jeg ville ikke handle med en "blank" Amino profil eller en hvilken som helst anden "blank" comunity profil.
Man kan selv sortere lidt i profilerne, jeg synes at det virker lidt useriøst at have ingen eller få person eller virksomhedsoplysninger på emner, som er helt uden "risici".
Men med risiko for kriminelt tyveri af personoplysninger er der også grænser for hvor fuldstændig man bør gøre sin offentlige profil.
Så ingen aftaler uden personlige mail's med grundige person/virksomhedsoplysninger, som man evt. kan lave kontrol på.