Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til godkendelse af forhandler i Kina

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i gang med at indkøbe smykker og hår tilbehør fra en kinesisk engros forhandler.

Men nu er jeg pludselig blevet i tvivl. De svar jeg får når jeg spørger ind til deres produkter er ret dårligt engelsk og nu hvor jeg har spurgt indtil noget med forsendelse og afgifter i forbindelse med at sende til Tyskland, er jeg blevet bedt om at skrive til en anden medarbejder i deres frima som skulle kunne hjælpe mig. Men hun har en hotmail adresse? Er det ikke lidt uprofessionelt? Eller er det bare mig der er galt på den? Firmaet er her:

http://www.cheapjewelrywholesaler.com/

Man skal betale inden man får ordren, så ville lige høre jer først om i synes det virker troværdigt?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:16

Hej Annapanna

Prøv at gi mig et kald på 36 99 08 04. 

Så kan jeg lige fortælle dig hvordan jeg kunne være behjælpelig ;) 

Ha en go dag. 

Mvh. Jonas 

Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 12:20

Har sendt dig en PM :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:56

Hej Annapanna

Hvis Jonas ikke kan hjælpe dig, kender jeg et firma, som har handlet med Kina i 15 år. Måske de kan være behjælpelige med et check (tør ikke sige, om de skal have et honorar for det)

Michael

Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 13:49

hej :)

al hjælp kan bruges:)

Jeg vil da gerne ha deres website eller email så jeg kan spørge dem.

Mvh Anna

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:54

Hej Igen

Jeg spørger ham lige selv om det er en service han yder - leverandørcheck. Har lagt besked til ham om at ringe til mig.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:14

Hej Annapanna

Kender du Asia Inspection? Min kontakt bruger dem og de ville kunne bruges til din forespørgsel. Skriv en PB til mig, hvis du vil snakke med ham. Så får du hans nummer. Han siger at det er normalt med hotmail fra kina, da de kinesiske mailservere arbejder ekstremt langsomt pga. kontrol fra myndighederne.

Michael

Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 18:51

Hej allesammen!

Tusind tak for jeres hjælp og gode råd.

Jeg har nu fundet en til at undersøge firmaet.

Igen mange tak.

Anna

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:57

Hej Anna

Vil du fortælle hvem? Bare så vi andre kan have glæde af det en anden gang - altså hvis han/hun yder en god service!

Michael

Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 23:08

Ja da.

Jeg annoncerede også mit spørgsmål på min facebook, og fik derigennem kontakt til en af ven af en ven etc. Jeg ved faktisk ikke hvad han hedder, min ven har bare forwardet mit spørgsmål og så skulle jeg få svar i morgen.

Jeg ved  ikke om han er dygtig da jeg lige skal ha hans svar, men hvis han er skal jeg nok videregive hans oplysninger hvis det er ok med ham :)

Mvh Anna

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)