Jeg er af en ven blevet tilbudt at komme med til et introduktionsmøde, omkring MLM, i morgen.
Uden decideret info om firma kan vi ikke hjælpe.
Anders Hempel :
Har hørt alt fra, at man kan komme til at tjene millioner på det, til at man kan blive tvunget fra hus og hjem.
Er der nogen der kan give en forvirret knægt et kvalificeret svar på, hvorfor det er godt/dårligt?
Noget MLM er godt og noget MLM er dårligt. MLM betyder Multi Level Marketing og det kan være en fremragende måde at sælge et produkt på idet salget går meget på mund til mund.
Desværre er der også mange dårlige eksempler på MLM og især vil du høre om at det er pyramideselskaber osv.
Den vigtigste advarselslampe du kan have er din sunde fornuft. Står de og lover dig at du er blandt de første på markedet og der er millionermillarder at hente og du skal bare lige betalt for en prøvepakke så vend om.
Et ordentligt MLM firma vil vejlede dig ordentligt om produkterne og forsyne dig med en prøvepakke du kan fremvise kunderne. Denne pakke bør du ikke betale for. Det er firmaet der skal sikre sig at du er værd at satse på.
Der ér mange penge at hente i MLM hvis man gør det rigtigt...Men der er også mange penge at miste hvis man ikke er vågen.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
ACN er jo ikke nyt i DK, så nej jeg mener ikke de har en chance.
Hvis du vil markedsføre via Facebook, så er affiliatemarketing meget nemmere at arbejde med end Multi Level Marketing. Med et affiliatelink, så lander den besøgende ved købsknappen og ved MLM, så lander den besøgende ved en knap hvor der står "Klik-her-så-kontakter-vi-dig-og-laver-et-MLM-forhandler-møde-med-fremvisning-af-en-video-fastnet-telefon-til en ret-dyr-pris-men-med-mulighed-for-at-tjene-mange-penge-ved-at-sælge-en-dyr-telefon-magen-til-til-alle-dine-venner."
Hvad tror du konverterer bedst?
Det giver 5-600 kroner + moms at skaffe en ny mobilkunde via affiliatemarketing. Hvor lang tid går der før en ny ACN kunde har genereret det beøb til dig? Det er gratis at komme igang med affiliatemarketing, her skal du ikke købe en "startpakke" (videotelefon) og så vælger du helt selv hvilke produkter du vil sælge. Det er trods alt lettere at sælge et billigt produkt.
Imorgen har du fået 700 nye konkurrenter ;D
Not good Nicolaj ;D
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.