Bannere især bruges til at vække behov, og i få tilfælde til at imødekomme et behov. Men så gælder det også om at være meget specifik med sin bannerannoncering.
På den anden side imødekommer AdWords næsten altid et behov, da de søgende allerede leder efter dit produkt eller noget tilsvarende.
Derfor er den lidt svær at sammenligne, men bannerannoncering kan være yderst profitabelt med det rette setup - Det er ikke "bare" at sætte et banner op på en tilfældig side.
Jeg må sige at vi får rigtig meget ud af vores og jeg overvejer ikke 2 sek at stoppe det
Hej Martin
Dit banner er rigtigt godt og der er en høj relevans, så jeg forstår godt hvis du får en god respons på det.
@Mikkel: Netop relevansen er alfa og omega for bannerannoncering. Så hvis du overvejer at benytte bannere, så tag et kig på Green Business House's banner, tænk på din målgruppe og tænk på hvordan du på 930x180 pixels (hvis det er topbanner Amino) kan få dem til at klikke. Og sørg selvfølgelig for at banner og landing page hænger sammen ;-)