Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får i noget udad jeres Topbanner herinde ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Hej aminoer

Jeg vil lige hører nogen af jer der har fået et stort banner i toppen herinde om  det har givet nogen gode ordre ?

jeg synes selv jeg har smidt mange penge væk på markedsføring uden en krone den anden vej

Min adwords kører rigtig godt, men skal gerne videre ;-)

Håber nogen har lidt erfaringer med dette..

Mikkel

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:30

Det kan jo også være din banner der ikke er god nok :-)

Jeg har til dato kun klikket på én banner her på siden - og det var en fejl.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Ja netop som du siger, jeg klikker heller aldrig selv på bannere..

Jeg bruger google hvis jeg skal bruge noget og kigger heller ikke reklamerne der vælter ind af døren..

Jeg tænker nemlig at smide et banner herinde, men tænker meget over om det giver nogen ordre eller det kun er brand det giver :-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:51

Tjah. Det kommer vel meget an på ens målgruppe.

Bannere især bruges til at vække behov, og i få tilfælde til at imødekomme et behov. Men så gælder det også om at være meget specifik med sin bannerannoncering.

På den anden side imødekommer AdWords næsten altid et behov, da de søgende allerede leder efter dit produkt eller noget tilsvarende. 

Derfor er den lidt svær at sammenligne, men bannerannoncering kan være yderst profitabelt med det rette setup - Det er ikke "bare" at sætte et banner op på en tilfældig side. 

Mvh.
Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 21:59

Hej Mikkel

Jeg må sige at vi får rigtig meget ud af vores og jeg overvejer ikke 2 sek at stoppe det

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :

Hej Mikkel

Jeg må sige at vi får rigtig meget ud af vores og jeg overvejer ikke 2 sek at stoppe det

Hej Martin

Dit banner er rigtigt godt og der er en høj relevans, så jeg forstår godt hvis du får en god respons på det.

@Mikkel: Netop relevansen er alfa og omega for bannerannoncering. Så hvis du overvejer at benytte bannere, så tag et kig på Green Business House's banner, tænk på din målgruppe og tænk på hvordan du på 930x180 pixels (hvis det er topbanner Amino) kan få dem til at klikke. Og sørg selvfølgelig for at banner og landing page hænger sammen ;-)

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)