Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokersikkerhed

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer

Jeg har fulgt med i noget tid. Men er helt ny bruger på det fantastiske site. Jeg har en ide, men vil gerne have lidt inputs udefra. Er ideen holdbar, hvad mangler jeg, hvad skal jeg huske, ændringer...? kom bare med det.

Ideen går i alt sin enkelthed ud på at ramme pokerfolket. Poker har idag en kæmpe markedsandel og ja ved ikk hvor mange danskere vi har der spiller poker. Men vil gerne ramme denne gruppe, og gøre opmærksom på hvor vigtig sikkerhed er på computeren.. Dette skyldes at jeg flere gange har læst og hørt om folk, hvis konti er blevet hacket, luret, kald det hvad du vil.. Men deres penge er forsvundet !

Det jeg gerne vil er at starte et site, hvor man så udbyder en masse gode sikkerhedsløsninger, kodegeneratorer, tips og andet nyttigt.

Jeg har luret google godt igennem, men finder ikke rigtig nogen sider som dækker det her 100%. Har derfor købt domænet pokersafety.com

Men er ideen overhovedet holdbar??

Håber på lidt inputs af alle slags. Men tag nu godt imod mig, er ny :D

Mvh Lars

Akassenu.dk - Oversigt over A-kasser og fagforeninger i Danmark

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:48

Hej min ven !

Min personlige holdning er der ikke er marked for dette.

1. Poker-trenden er faldende.

2. Så kan du intet rigtigt tilbyde dine brugere udover 10 - 20 tips til bedre sikkerhed. Desuden kan du ikke lave et poker forum som kan hamle op med poker.dk.

Bare min holdning :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:16

le2200:
Det jeg gerne vil er at starte et site, hvor man så udbyder en masse gode sikkerhedsløsninger, kodegeneratorer, tips og andet nyttigt.

Nu spiller jeg ikke selv poker, men hvis idéen er det som du skriver i det ovenstående, ville jeg dårligt kalde det en ide. Måske brain fart Big Smile

1) Lav noget bedre research så du rent faktisk kan fortælle os om hvordan poker markedet ser ud lige nu. Hvor mange spiller mere end 3 timer om ugen i dk, hvor mange penge omsættes der for i dk, hvordan er trenden osv.

2) Skriv noget mere om din ide. Hvilken værdi er det præcist du gerne vil give pokerspillere som ikke pt udbydes af et eksisterende site, ELLER hvordan du kan gøre det bedre. Hvordan differentierer du dig?

3) Hvordan forestiller du dig at du vil få brugere/besøgende på dit site. Hvordan vil du markedsføre dit site.

Når vi ved dette tror jeg også vi bedre kan give dit input på din ide.

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:34

Next.man:

Det kan godt være at der ikke er samme opmærksomhed for poker i Danmark som der var for 3 år siden, men et er stadig rigtig mange danskere der spiller poker, og det er et kæmpe marked. Set på internationalt plan er det bare større.

Jeg synes godt om din ide le2200, omend det ikke lyder så omfattende. Du kunne jo skrive en masse artikler om poker-sikkerhed og IT-sikkerhed generelt. Du kan også eventuelt prøve at få fat i nogen der har fået hacket deres konto og fortælle deres historie. Det fungerer også som en slags dokumentation for problemet. Selv spiller jeg meget poker, men jeg må indrømme jeg aldrig rigtig har hørt om omfanget af problemet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:48

le2200:

Dette skyldes at jeg flere gange har læst og hørt om folk, hvis konti er blevet hacket, luret, kald det hvad du vil.. Men deres penge er forsvundet ! 

Jeg har luret google godt igennem, men finder ikke rigtig nogen sider som dækker det her 100%. Har derfor købt domænet pokersafety.com

Men er ideen overhovedet holdbar??

Mvh Lars

hej Lars, frisk nok at kigge på sikkerheden, men hvis du ikke rigtigt har udviklet et software der kan gøre sikkerheden bedre og bare vil åbne et site der giver gode råd om sikkerhed er der ikke meget ide i at købe pokersafety.com som du har gjort. hvad vil du opnå med det? hvordan vil du tjene på det?

de tilfælde jeg har hørt om hvor folk konto er blevet hacket er pga temmelig nemme passwords som f.eks navnet på sin hund (Tony G)!

dog fik en anden en zip fil der lagede et keylogger program ind så de kunne aflure password, og de kunne derved dumpe hans penge på et cashgame bord hvor vennerne sad og vandt ved at han bettede stort med dårlige kort. men han har selv klikket på zip filen i sin email så svært at undgå!

hvordan dette skulle undgås kan jeg ikke lige umiddelbart se, men hvis du har en løsning klar kan du jo udvikle den :-) og sælge den på pokersafety.com

spiller du selv poker? hvis du gør vil du indse at det er yderst sjældent at det sker i forhold til hvor mange der spiller poker world wide, så at undgå det helt vil være svært og den generelle opfattelse af pokerspillere der spiller online er at det er sikkert nok på nettet at spille og overføre penge.

grunden til at de fleste penge forsvinder er nok en uheldig hånd i et giftigt cashgame en røvsyg mandag :-)

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 08:45

Tak for de inputs der er kommet!

Måden hvorpå jeg vil lave penge, er selvfølgelig ved at udbyde de bedste software til området, og den vej igennem tjene pr. solgte pakke. Partnerskab med nogle af software udbyderne. Jeg har desværre ikke selv kompetencer til at udvikler software, men kunne man det, ville det være ideelt :D

Siden ville primært indeholde artikler om sikkerhed, sikkerhedsguider, passwordsgenreator, alt hvad der er nyttigt for brugeren.

Jeg forstiller mig at siden ville være god, da der som i selv nævner er et stort marked af pokerspillere, kan godt være det er faldende, men markedet på internationalt plan, er stort !

Og igennem en masse gode artikler om alt indenfor sikkerhed, passwords, firewall, anti keylogger osv. kan folk i pokerverden blive helt up to date, og forhåbentlig formindske sikkerheden for at miste sine penge.

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for din korte forretningsbeskrivelse, den vil jeg strakts begynde at lave og komme først på markedet.

Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 16:15

Klemmesamler: Er ny herinde !
Men tak for det fantastiske råd :/

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:15

Next.man:

2. Så kan du intet rigtigt tilbyde dine brugere udover 10 - 20 tips til bedre sikkerhed. Desuden kan du ikke lave et poker forum som kan hamle op med poker.dk.

1. tror nu ikke pokertrenden er faldende, mere støt og stadig stigende, men ike faldende

2.tror det er meget nemt at lave et pokerforum der kan hamle op med forumet på poker.dk, der bliver stort set ikke skrevet nye indlæg mere, 80% af indlæg på forsiden er fra 2008-2009!

vh T

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Oslo
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:48

Hej Lars

I modsætning til de fleste af de svar du har fået skal jeg prøve at være lidt mere positiv.

Jeg har tidligere arbejdet på softwaresiden af online gambling i flere år og ser ikke noget tegn på at pilene peger nedad. Poker er og var en stor industri, som i disse år i værste fald ser en stagnation.

Læg dertil at mange af dem som spiller poker udover almindelig hobbybasis ofte har et lidt sært forhold til penge, og at der de sidste par år har været en del store sager fremme internationalt om svindel, hacking osv. Så har du altså en potentiel ret stor kundebase hvis du kan levere en brugbar sikkerhedspakke.

Nøgleordet her er "brugbar". Du kan ikke bare sælge hvad-som-helst. Det bedste havde været hvis du havde god indsigt i branchen og mulighed til at levere et produkt som løser et specifikt problem, det kunne feks være at advare mod malware som overvåger og sender info om en pokerklient.

Sådanne branchespecifikke produkter vil selvfølgelig være svære (og dyre) at udvikle, men det er ikke umuligt at du kan have held med enklere løsninger også. Feks som du foreslår ved at videresælge sikkerhedssoftware som du så kan bundle til en "sikkerhedspakke". Hvis du kan lave en one-stop-shop sikkerhedspakke som gør det nemt for en pokerspiller at beskytte sig på nettet uden at måtte finde alt software selv, så kan det muligvis lade sig gøre at sælge det. Laver du i tillæg en freebie eller to, har du også en chance for at du kan få noget markedsføring via nogen af de mange pokerforums rundt omkring.

Hvis ikke du laver noget unikt software selv bliver du næppe super rig på den her ide, men jeg tror bestemt ikke det er umuligt at tjene lidt ekstra på det hvis du spiller dine kort rigtigt. Super domænenavn btw ;)

Held og lykke

Mvh

- Claus

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)