Hej Lars
I modsætning til de fleste af de svar du har fået skal jeg prøve at være lidt mere positiv.
Jeg har tidligere arbejdet på softwaresiden af online gambling i flere år og ser ikke noget tegn på at pilene peger nedad. Poker er og var en stor industri, som i disse år i værste fald ser en stagnation.
Læg dertil at mange af dem som spiller poker udover almindelig hobbybasis ofte har et lidt sært forhold til penge, og at der de sidste par år har været en del store sager fremme internationalt om svindel, hacking osv. Så har du altså en potentiel ret stor kundebase hvis du kan levere en brugbar sikkerhedspakke.
Nøgleordet her er "brugbar". Du kan ikke bare sælge hvad-som-helst. Det bedste havde været hvis du havde god indsigt i branchen og mulighed til at levere et produkt som løser et specifikt problem, det kunne feks være at advare mod malware som overvåger og sender info om en pokerklient.
Sådanne branchespecifikke produkter vil selvfølgelig være svære (og dyre) at udvikle, men det er ikke umuligt at du kan have held med enklere løsninger også. Feks som du foreslår ved at videresælge sikkerhedssoftware som du så kan bundle til en "sikkerhedspakke". Hvis du kan lave en one-stop-shop sikkerhedspakke som gør det nemt for en pokerspiller at beskytte sig på nettet uden at måtte finde alt software selv, så kan det muligvis lade sig gøre at sælge det. Laver du i tillæg en freebie eller to, har du også en chance for at du kan få noget markedsføring via nogen af de mange pokerforums rundt omkring.
Hvis ikke du laver noget unikt software selv bliver du næppe super rig på den her ide, men jeg tror bestemt ikke det er umuligt at tjene lidt ekstra på det hvis du spiller dine kort rigtigt. Super domænenavn btw ;)
Held og lykke
Mvh
- Claus