Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan give en god pris på en ny Pc

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke en skærm da jeg har en ikke så gammel. ej heller mus og tastetur kun computeren :-)

Skriv event mail info@polermester.dk hvis du har nogen forslag

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:21

Prøv at tage en tur i computer city. De har fin service, og ved som regel nogenlunde hvad de snakker om (i modsætning til fx. elgiganten). Normalt vil jeg anbefale at købe online, og gerne bygge selv når det er stationær, men hvis man er på helt bar bund kan det være super med lidt rådgivning, support og en mærkevare der virker og har medfølgende manual... ComputerCity har i øvrigt altid været super flinke til at reparere og bytte de varer jeg i sin tid har købt der. Ingen bøvl der. Sådan en fætter: http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3637507 skulle kunne opfylde dine behov og mere til. Det er de nye teknologier, som får det hele til at køre hurtigt, men heller ik med en masse overflødig kraft du ikke får brug for.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:25

Hej Thomas

Du må gerne give mig en pris på en stationær med det hele tak Cool

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 21:29

Jeg arbejder til daglig hos Dustin.dk og du er velkommen til at ringe til vores websalgs afdeling på tlf.: 88 330 330 og høre dem til råds.

Eventuelt tjek EDBpriser.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:32

Hvad er lige foreskellen mellem AMD Phenom AMD Athlon og celeron ?  så er der Intel ? pentium osv jeg er helt på bar bund med de forskellige bedste maskiner den skal være meget driftsikker

Syntes jeg kan huske noget med Celeron er noget L****

jeg har Hp nu og være meget tilfreds med den , den er bare begyndt af lyde som en rumraket når den køler og er blevet meget langsom også selvom jeg lige har geninstalleret den så vil tro den er på vej til de evige It marker.

Den jeg har nu er en

Hp Pavilion

AMD Athlon 64 processor

3200 +

1,99 Ghx 512 Ram

Den er vel nok en 5 år gammel

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:42

Så vil du opleve en markant fremgang med den jeg linkede til!

Du kan sammenligne cpu'er her: http://www.cpubenchmark.net/

Athlon og Phenom er processor "familier" eller serier. Der er forskel i arkitekturen, og jeg mener at Phenom er dem med flere kerner, men det kan du læse et sted på nettet. Jeg er mere stiv i intel-processorer, hvor deres nye core-i7 familie er total overlegen. Det er dog lige et step mere end hvad jeg skønner at du har brug for.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 21:44
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 21:57

Du er meget velkommen til at smide mig en PM med hvilke krav du har til computeren osv. så er jeg sikker på jeg kan lave en god løsning til dig :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:07

Hvad med den vi har på OldtoNew.dk

Processor: Intel Core i3-530 2,93 Ghz
Ram: 4 GB DDR3 ram
Harddisk 1000 GB

5.300 kr inkl. moms

(Kan fås billigere med mindre grafikkort)

PC står i Varde.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

mn-totalservice:

jeg har Hp nu og være meget tilfreds med den , den er bare begyndt af lyde som en rumraket når den køler og er blevet meget langsom også selvom jeg lige har geninstalleret den så vil tro den er på vej til de evige It marker.

Nu sidder der gerne en blæser på CPU'en, og den samler støv så det basker...Og når den er sat ordentligt til, så kommer den ud af balance, og begynder at larme, ligeså så køler den ikke så godt.

Men  med den alder, så kan lejet også være gået. Og når den processor, alt efter typen, da nogle af de typer, athlon kun må blive lidt over 50 grader. Så vil den miste effektivitet, netop for at den ikke skal blive overophedet.

Det kan da også være blæseren på grafik kortet, kommer så an på hvad der sidder i den.

Og sådan en ny blæser koster fra 150 kr og opefter, alt efter hvilken sokkel.

Det her er bare ment som lidt info.....men ellers har du fået nogle gode tilbud. Og forslag til dine behov.

/Kenneth

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)