De 2 domæner vil give dig lige meget :-) Der vil være nogen der siger at bindestreg er bedst, men google bots er så inteligente at de regner den lige så nemt ud med og uden bindestreg ;-)
Jeg kan anbefale dig at bruge søge-funktionen fremover ved sådanne spørgsmål, da der er mange, der har siddet i samme båd som dig
Nu er søgningen her på amino ikke nogen verdensmester. Tror aldrig jeg har fundet noget gennem amino søgningen.
Jeg bruger altid google.dk og søger således:
site:amino.dk søge-streng
Men til Jens spørgsmål. Køb for gud's skyld begge domæner og lave 301 redirect fra det domæner du vælger ikke at være dig hoveddomæne - til dig hoveddomæne.
Nu er søgningen her på amino ikke nogen verdensmester. Tror aldrig jeg har fundet noget gennem amino søgningen.
Jeg bruger altid google.dk og søger således:
site:amino.dk søge-streng
Men til Jens spørgsmål. Køb for gud's skyld begge domæner og lave 301 redirect fra det domæner du vælger ikke at være dig hoveddomæne - til dig hoveddomæne.
Held og lykke med det....
Hold da kæft med stave fejl der er i mit indlæg :-)
Står valget kun mellem per-hansen.dk og perhansen.dk vil jeg gøre følgende: købe begge domæner, og benytte per-hansen som hoveddomæne - og perhansen.dk til at vidrestille tilm per-hansen.dk (301 redirect)
Ellers så prøv at finde at ikke-logisk navn som du kan gøre til et brand. Ordet "Amino" er jo ikke noget man forbinder med iværksætteri normalt - men det er bare blevet til et brand. Jeg tvivler på at det havde fået samme brandværdi hvis det havde heddet iværksætterdebatten.dk eller lignende...
Prøv at holde domænet så kort så muligt - med så få bindestreger så muligt. Domæner som www.per-siim-ulrik-jens-danevang-hansen.dk er ikke at fortrække!