Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping søges !! Har en tom webshop, men ingen varer...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer..

Jeg har bundet mig til en webshop hos dandomain, men den aftale jeg havde med leverandør er udgået..

Jeg hænger stadig på shoppen, så måske du har noget spændende er faktisk kan sælges over nettet ;-)

Ikke noget kunden vil se og røre, men bare købe online..

Lad mig hører hvis det er lige præsic dig jeg skal have fat i

DROPSHIPPING KOM FRISK..

Kun seriøse tak

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:28
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Sand fra Sahara er populært... Måske det var en mulighed?

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 19:31

Shutters shades? ;-)

Jeg har en kas stående med 50par du kan købe hurtigt? ;-)

20 Hvide
15 Røde
15 Guld

^ ;-);-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:41

Mikkel - Friis Media:
Jeg har bundet mig til en webshop hos dandomain,

Hvor lang er restløbetiden?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:38

Jeg har et par mdr, men kan der laves lidt kroner på det så skal den da bare køres videre ;-)

Har lige hørt en shaik, men de exportere ikke sand, da det er fredet..

Saltvand er også udelukket !!

Men kom frisk

mikkel

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Hvornår lærer du selv at komme med idéer? Du kalder dig iværksætter og du spørger jo om alting herinde, fra hvordan man laver en webshop, når du har fået svaret på det, spørger du hvordan du finder varer og efter det starter du et nyt projekt da det ikke giver penge fra første dag. Hvornår spørger du hvordan man skifter underbukser, laver sin egen mad og vasker op? Ved godt Amino er et hjælpeforum, men du spørger jo om alting herinde, er man iværksætter skal man også bruge sin evne til selv at finde svar!

Prøv nu bare at læg den webshop til side hvis du alligevel ikke selv ved hvad der skal være på den, du spilder kun din og vores tid. Og du får alligevel ikke noget ud af at køre noget hvis du ikke har interesse i at gøre det du prøver på, hvilket det lyder i mine øjne. Du vil ikke spilde dine penge på noget du har købt og prøver nu i hast at finde noget, der MÅSKE kan give penge - dropshipping. Fremfor at spørge, kunne du måske prøve google DROPSHIPPING. Du kendte måske ikke Google? Ok, kan gætte på du spørger mig om hvad det er (eller i en ny amino tråd, i håb om at få flere points og mere "status" på Amino :-), så her kommer svaret: Google er en søgemaskine hvor du finder svar på dine spørgsmål!)

Alle dine projekter burde du måske overveje nøje igen. Prøv lav et unikt projekt (eller brug mere tid på et eksisterende projekt du har oppe) - BRUG 100% på ét og ikke 10% på 10 forskellige.

Ja undskyld min måske grove tone/kritik, men dette er jo trosalt et forum, hvor vi må fortælle og sige alt, og da det ikke er nedgørende men derimod kritik, mener jeg ikke dette indlæg er under forummets retningslinjer).

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:11

hej Gunshot

ja jeg spørg meget, men skal jeg bare leve for mig selv ?

Jeg spørg da jeg har en shop der står og mangler støv, det kunne være nogen der havde interesse i at få solgt vare via den eller partnerskab og sjovt nok et par stykker der gerne vil..

Har forstået du er en af dem der ikke kan lide mig, men jeg er som jeg er.. ta mig eller glem mig..

Jeg spørg som sagt meget, men hjælper skam også mange...mere aktiv i PM end derinde i det offentlige..

Mange projekter ja, men har jeg andre til at tage sig af dem er de besat..

Rabatklubber = Callcenter

Webdesign = Outsorceing

SEO = partner

Ja jeg kan blive ved, skaber kontakten og de udfører arbejde og vi vinder alle sammen..

jeg har ikke et job jeg kan sidde og hygge med 8-16, men satser mit liv på iværksætteri og er der ingen penge så må jeg tage mit tøj og hoppe på gaden..

Gider ikke et alm job eller skal være bundet af sikkerhedsnettet i dk (kontanthjælp/dagpenge)

jeg er mig selv og lever nu.

Men skal vi ikke holde os til trådens emne ? Dropshipping

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:07

Mikkel - Friis Media:

Ja det er jo ikke så smart, men må være fordi du ikke ved hvor mange penge der er at tjene på saltvand i frisørbranchen Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:10

Mikkel - Friis Media:

Har lige hørt en shaik, men de exportere ikke sand, da det er fredet..

Hva så med sandorm ;D

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel - Friis Media:

Hvad med at fokusere på Gør-Det-Selv folket? Sælg pakker med vand og salt og så kan man selv blande efter ønske. Du kan så sælge forskellige typer salt til det så man kan få sin helt egen unikke smag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)