Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Investor til Iphone app udvikling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Iphone og Iphone programmer er i udvikling, og det kan kun gå for langsomt at hoppe med på vognen. Jeg har udtænkt flere program ideér, og har fundet et dansk velfungerende programmerings selvskab. Jeg søger derfor en investor til at gennemføre projektet. Jeg vil dog selv også fungere som investor, så en person ikke bliver hængt op på alle finanserne. Beløbet jeg søger fra en evt. investor ligger på omkring 90.000,- og jeg kan forestille mig at den omtalte investors profit vil bestå af ca. 60% af indtægterne ved salg af programmet. Bliver programmet vel modtaget, kan 60% af de samlede indtægter løbe op på over 1.000.000 det første år efter udgivelse. Det er en god chance, hvis man er villig til at tage den. 

Besvar debatten for at høre mere. (Kun seriøse henvendelser.)

Mvh Oskar B. Bernhardtsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:23

Hej Oskar

Det vil være en god ide at du finder ud af hvilken kategori dit indlæg skal være i :) Så er det også nemmere for andre at følge debatten.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:35

jeg tror denne tråd nu endelig er placeret rigtigt.. :)

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:21

Hej Oskar

Det lyder som et ambitiøst projekt. Jeg kan ikke investere. Men - til gengæld leder greenerpastures.dk efter gode ideer eller projekter til fælles projekter. Hvis der er noget teknologi fra de Apps vi allerede har udviklet der passer ind i dit projekt - eller hvis vores profil matcher din, så skyd mig en mail. Hvis der er andre der har data eller koncepter til iPhone Apps med globalt potentiale - så send endelig en mail.

Mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)