Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskunde rettigheder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop hvor jeg sælger forskellige produkter til børn og et af disse, har i den sidste sending ikke levet helt op til standarden.

Produktet ændrer en lille smule farve hvis det vaskes varmere end 30 grader. Normalt skulle produktet kunne vaskes på 60 grader, og firmaet vedkender at det er en fejl. Jeg er i tvivl om hvordan jeg er stillet i forhold til disse produkter og hvor jeg kan finde noget jura omkring det (firmaet jeg handler med er tysk) Er jeg forpligtet til stadig at købe dem? Eller er de forpligtet til at tage dem tilbage, give afslag el lign???

Vh

Vibeke

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:48

Hvad står der i den kontrakt du har indgået med producenten?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 22:54

Den tager ikke højde for en situation som denne... Den er meget generel med betalingsfrister ect

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:01

Sommerregn:

Den tager ikke højde for en situation som denne... Den er meget generel med betalingsfrister ect

Okay.... Ja så ved du da det til en anden god gang :)

Jeg ved desværre ikke lige hvad dine juridiske muligheder er. Men såfremt de erkender det er en fejl burde det være muligt, at få dem til at give dig en eller anden form for kompensation - evt. en kontantrabat på næste bestilling?

Så prøv at se om ikke du kan klare det med købmandsskab, inden du satser på jura :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:11

Ja, man blir klogere hele tiden :-)

Pt forhandler jeg om afslag, men jeg er egentlig rigtig irriteret over det, da det er et design der kun kan købes hos mig og dermed er en del af mit brand, og det synes jeg ikke helt deres forslag til afslag afspejler, men det virker jo fjollet at sige at jeg gerne vil returnere hele sendingen, før jeg har undersøgt om jeg er berettiget til det :-) Hmmm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)