Altså, jeg kører selv kurer for et større firma, men har desværre kun en lille bil.
Der kører en liniebil fra Kbh til Aalborg et par gange om ugen. Og kan vi samle et par stykker mere inden midten af ugen, kan jeg måske finde en god pris.
Pt er vi 3, er der flere så sig til!
Det vil foregå således at jeg bestiller turen med de forskellige stop, og der så afregnes via mig.
Altså, jeg kører selv kurer for et større firma, men har desværre kun en lille bil. Der kører en liniebil fra Kbh til Aalborg et par gange om ugen. Og kan vi samle et par stykker mere inden midten af ugen, kan jeg måske finde en god pris. Pt er vi 3, er der flere så sig til! Det vil foregå således at jeg bestiller turen med de forskellige stop, og der så afregnes via mig.
Lund:
Altså, jeg kører selv kurer for et større firma, men har desværre kun en lille bil. Der kører en liniebil fra Kbh til Aalborg et par gange om ugen. Og kan vi samle et par stykker mere inden midten af ugen, kan jeg måske finde en god pris. Pt er vi 3, er der flere så sig til! Det vil foregå således at jeg bestiller turen med de forskellige stop, og der så afregnes via mig.
Det lyder interessant, Lund :)
Er der ikke andre, som skal have noget fragtet fra Jylland til Sjælland i den kommende uge??? :)