og levere dem i Slagelse...inden på lørdag ...og selvfølgelig, hvad er din pris???
Kontakt Pia på: |
Prøv dem her de er af og til i jylland, så det kunne jo være de har en tur i næste uge :-)
og levere dem i Slagelse...inden på lørdag ...og selvfølgelig, hvad er din pris???
Kontakt Pia på: |
Prøv dem her de er af og til i jylland, så det kunne jo være de har en tur i næste uge :-)
|
Prøv dem her de er af og til i jylland, så det kunne jo være det lige passede ind i næste uge :-) |
Jeg har en scooter stående nord for Aalborg som skal til KBH, måske der kan laves noget hvor den kan komme med? :) |
"SAMFRAGT" ja hvorfor ikke :) Hov...du er jo vognmand ;) Ska du køre scooteren til KBH?
Andre, som enten kører turen...eller har noget, som de skal have fra Jylland til Sjælland???
|
Jeg skal til Kbh i slutningen af ugen, for 2500kr lejer jeg gerne en cargotrailer (http://trailerrepairkit.com/yahoo_site_admin/assets/images/mini-cargo-trailer-5x8-001a.21380425_std.jpg) og tager både sofa og scooter med til Sjælland. |
Takker for tilbuddet :) Jeg håber, at det kan gøres for mindre? Det er en nødløsning af brugte møbler, da jeg har bestilt nye, som desværre lader vente på sig i 4 uger... (jeg var liiiige lidt for hurtig i fredags, da vi flyttede i nyt hus( jeg smed de gamle ud) Og hvis jeg ikke kan få disse sofaer til på lørdag...skal jeg fejre rund fødselsdag på gulvet Og det er lidt ØV med middag på gulvet...trods det, at jeg KUN bliver lyvogfyrre |
Tvivler på du får nogen til at at flytte Sofa og Scooter tværs gennem landet for mindre ... en fragtmand er nok billigere men så skal du have nogen til at pakke dine ting på paller :) |
Det kan godt være, at du har ret, Mikkel :) Det er bare lidt voldsomt...oveni sofaernes pris ;)
|