Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af Magento?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, fik endelig kigget på magento opensource webshop men løb hurtigt ind i problemer da one.com ikke supporter innoDB og derfor bliver jeg nødt til at skifte host for at kunne køre det uden problemer, men hvilken host supporter så innoDB?

folk siger magento er langsomt , dårlig support og nu har jeg host problemer ligesom mange andre før mig, er der for mange problemer med dette opensource webshop system?, er det bedre at købe et system som accedo f.eks?

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:18

Hej Thomas

Jeg tror som sådan ikke der er noget galt med Magento, der er mange brugere og dermed også flere der har problemer end med små mindre udbredte systemer kunne jeg forestille mig.

Vi hoster selv flere Magento-shops og har ikke oplevet klager over performance hos os, så jeg er ganske overbevist om at Magento kan køre ganske fint.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:37

Hej Thomas

Magento kan køre ganske hurtigt med det rigtige server setup. Vi har valgt Magentohotel.dk til hosting af vores Magento e-commerce. Det kører ganske hurtigt og uden problemer. Supporten på Magentohotel er også i tip top. De tilbyder bl.a. 24 timers telefonsupport.

Du kan afprøve hastigheden på vores shop her: www.itoys.dk - Tilbehør til iPhone, iPad m.m.

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:38

Undskyld jeg lige hijack'er lidt her :D

Anders: Hvad tager i for at hoste en Magento shop så den kører optimalt og yder i nogen form for support?

Jeg er selv lige på nippet til at starte op og står og væver lidt mellem OsCommerce eller Magento. Har seneste fået Magento varmt anbefalet af en ven der ligeledes anbefalede magentohotel.dk som host, men jeg er ikke helt inde i gamet nok til at se hvad jeg får mere for pengene hos dem i forhold til andre steder.

Vil være meget taknemmelig hvis du eller nogen anden kan kaste mere lys over det! :)

Og Jeg håber også du kan bruge et svar  Thomas, nu hvor jeg på så ubehøvlet vis bryder ind :D

/Christian

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:01

Vi bruger MagentoHotel.dk/Powerhosting til alle vores shops (første år inkl. i vores pris).

De har en super support som man rent faktisk kan ringe til. De koster 1.000,- om året og vist nok 119 i oprettelse (ex moms). Fordelen ved at vælge dem er at de har ret stor ekspertise indenfor Magento da de hoster flere hundrede Magento shops.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:09

syntes de fleste magento shops glemmer designet og derved kommer de til at ligne hinanden!

dog syntes jeg e-tasker ser rigtig fin ud selvom de ikke har stylet shoppen helt vildt er det holdt i en cool stil der skiller sig ud.

trendfighter har også regnet den ud må man sige :-)

magentohotel.dk virker pro til hosting af magento shops må man sige :-)

Tilmeldt 10. Apr 08
Skrevet kl. 15:12

Fuldstændig enig! Jeg kan ikke helt overskue standardmenuen i toppen af siden eksempelvis...

Jeg har kigget lidt her efter skins til Magento: http://themeforest.net/category/magento

De kan vel implementeres som man vil ligegyldigt hvor man får sin shop hosted?

Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:17

@chr k, 

ja det vil jeg mene, det er nu billigt nok for disse pro skins, man kan jo også lave sit eget theme eller downloade et skin theme og så udskifte til sine egne billeder for at fintune temaet hvis nu det er legetøj man sælger og skinnet går på møbler

Tilmeldt 10. Apr 08
Skrevet kl. 15:20
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:26

ja  det ser rigtig godt ud!!